Gå til innhold

det renner og renner med utflod..

Anbefalte innlegg

Herregud blir sprø! Lillegull har sunket godt ned i bekkenet (ikke festet). Etter hun kom så langt ned så tyter d ut med utflod hele tiden. (Ingen sopp, fin farge og ingen lukt). I tillegg så tisser jeg omtrent hvert 10ende minutt :/

Men i alle dager!? Kan ikke huske d har vært slik før. Er 35 uker og 3.gangs.

Noen andre som kjenner seg igjen??

Beklager ekle detaljer altså :/

Anonymous poster hash: 180d6...273

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144103892-det-renner-og-renner-med-utflod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :) er 3 gangs selv og var hos jordmor på kontroll i går hvor jeg nevnte det samme problemet... orntelig flytende utflod som renner hele tiden. Da sa hun at det var normalt, spesielt viss du har en del kynnere. :)

om jeg gjør ja...  mine andre 2 svangerskap har vert lette og fine...  dette har vert helt grusomt...  bekkenløsning fra hel*****, kvalme, hodepine, leggkramper, utslitt, trøtt, ALT på en gang :P  og kynnere...  i de forige svangerskapene hadde jeg litt kynnere i ny og ne. Men denne gang har jeg minimum 15 STERKE kynnere hver dag..  da hele magen blir knallhard og det river faktisk litt i magemusklene og nedover mot eggstokkene. Disse har jeg hatt hver dag siden jeg var 4 mnd på vei... 

Men det med utfloden var helt normalt sa jordmor, plagsomt men normalt. Grunnen til at utfloden ble mer flytende på slutten blandt flergangsfødene (da spesielt dem som har mye kynnere)  var at kynnerene "sliter ut" musklaturen der nede, slik at den blir litt "slapp i fisken" som hun sa :P  og da blir det mer flytende på et vis...  skjønte ikke HEELT hvordan, men samma det så lenge det er "normalt" :P  

Men kjenner det skal bli godt å bli ferdig..  lei av å ha trusa full i utflod, kynnere hele dagen, tisse hver halvtime dag og natt...  ja det er slitsomt! :P  uke 33+1 i dag, så har litt lenger igjen enn deg jeg da... boff!  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...