Apple80 Skrevet 11. desember 2013 #1 Del Skrevet 11. desember 2013 ... Har dere noen tips til beskyttelse forskarar i gulvet ol? Jeg har sett forskjellige ting man kan utenpå ipaden men vil gjerne høre hva som er bra og hvor det er kjøpt? Igså lurer jeg på om det er noen måte å låse alle programmene/appene bortsett fra barne-appene? Slik at han kan ha tilgang til sine ting uten å havne på min Facebook og sånn..?? Og om dere har tips til apper? Min er13 mnd og elsker De tre bukkene Bruse-appen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
☆☆☆ Skrevet 11. desember 2013 #2 Del Skrevet 11. desember 2013 Har beskyttelse frå fischer-price. Litt irriterande i bruk, men det fungerar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor86 Skrevet 25. desember 2013 #3 Del Skrevet 25. desember 2013 Jeg har et billig etui fra n.foto. Tror det kosta 200. Funker knallbra her! Jeg vet bare hvordan du låser en og en app, hadde vært genialt om du kunne låse alt bortsett fra en mappe til de små! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella75 Skrevet 30. desember 2013 #4 Del Skrevet 30. desember 2013 Hvordan kan du låse en app? Poden her trykker bare på hjemknappen hele tiden , og da lukker jo alt seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor86 Skrevet 30. desember 2013 #5 Del Skrevet 30. desember 2013 Instillinger - generelt - begrenset tilgang Om du har denne på, trippeltrykk på hjem inni appen. Da kan du velge om hjemknappen skal fungere eller ikke. Du kan også låse deler av skjermen om du vil. Litt ulikt på iphone og ipad men begge fungerer bra. For å avslutte, trippeltrykk igjen, tast 4 sifret kode og velg avslutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå