Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Nå skal jeg legge av 4000 kr til mat og 3000 kr til bensin i mårra, og det bør jo holde? ( Vi kjører en del). Skal nevnes at datteren min er hos faren frem til nyttår fom 20 desember.. Vi er altså meg, samboer og min datter fra før. Vi sløser altfor mye og nå er det skjerpings! Bør jo rekke med fire tusen kroner selv om det er jul? Blir jo litt snop, julekaker og juleøl til samboeren..Vi spiser julemiddag på julaften hos svigers. Hva handler dere inn av mat i uken og hvor handler dere? Anonymous poster hash: 719db...050
♥Madam Mim♥ Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 (endret) Ja det burde holde :-) Vi handler alltid altfor mye til jul. Huff hvert eneste år går vi i den samme fellen. Det jeg må ha til jul er sylte og reker til pålegg. Twist og after eight til godteri. Skjønner ikke helt hvorfor vi handler som om jula varte i en måned altså... Handler mest på kiwi, noe på spar :-) Endret 11. desember 2013 av ♥Madam Mim♥
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå