Gå til innhold

Nå må dere bestemme for meg :) pynte juletre i dag eller vente til 20?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kløøør i fingrene etter å pynte :)

Anonymous poster hash: 31636...466

Videoannonse
Annonse
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Vente! Det er da lenge igjen til jul! 23. desember, på kvelden, er greit.

Skrevet

Ja, treet skal pyntes 23. Men vi reiser vekk til besteforeldre den 21, derfor planlegger vi å pynte den 19. i år. 

Anonymous poster hash: 4ce77...0a8
Skrevet

Eldstejenta har sååå lyst til at vi skal sette opp treet, så hos oss blir det nok tre fra helgen av, så tar vi det heller ned med en gang etter nyttår (vanligvis får det stå litt utover januar). Synes det er litt kort å bare ha det oppe fra 23.12-03.01., og det er jo mer jul nå enn i januar (synes jeg) så da gjør vi det slik :) 

Skrevet

Juletreet skal pyntes den 23, er min mening. Fast tradisjon her. Syns det er så trist når tradisjoner blir utvannet, og "alle" har det ferdig pyntet til 20 november omtrent....

Anonymous poster hash: ee83f...bf4
Skrevet

Alt den 23des. Husker fortsatt hvordan det var å våkne julaften og komme på stua og se alt pyntet som var ordnet etter leggetid♥

Anonymous poster hash: 1ca29...287

Skrevet

vente til den 23 som man skal

Anonymous poster hash: b6e45...22c
Skrevet

Vi pynter det alltid 1 desember og tar det ned 1 januar. Det skal og sies at vi har plastikk, så vi har ingen dryssing av nåler. Hvorfor? Jo fordi vi liker det og synes at det alt for sent å pynte det 23 desember.

Anonymous poster hash: d5638...190
Skrevet

I dag :) vi hogger og pynter til Søndag.

Skrevet

Er jo en hel evighet til jul enda...

Anonymous poster hash: 8c76b...43c

Skrevet

Juletreet skal ikke pyntes før på kvelden 23.des...... Synes jeg :P

Anonymous poster hash: 94ab3...fbc

Gjest Julia1984
Skrevet

Pynt når du vil! Synes 23 er for sent, tradisjon eller ei...

Skrevet

Ingenting slår det å måtte vente...vente... og vente - og kjenne at ein gler seg til noko, og at forventningane veks til meir jula nærmar seg.

Eg tenkjer at du snyt barnet for noko om du hiv opp treet no. - men, igjen.. Det er det EG tenkjer.

Skrevet

Her skal treet pyntes 19 desember. Skal ha ett barneselskap 18 desember (heldigvis ikke hjemme) og ett barneselskap dem 20 desember (hjemme), familie selskap for begge bursdagsbarna den 21 desember. Så skal vi reise til mamma og pappa den 23 desember. Så for å få nyte treet litt så blir det sånn i år!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...