Gå til innhold

Rannveig burde gått sånn litt oftere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

grøss

Anonymous poster hash: 85b79...eeb
Skrevet

Hvem ER denne Ranveig???

Rask titt innom bloggen. Helt meningsløst å lese.

Er hun kjent for noe annet enn å være blogger?

Anonymous poster hash: 52a98...3a7

Skrevet

Helt enig. Synes Rannveig er ei veldig pen jente, men hun har tendenser til å sminke seg mindre pen. Hvis hun dropper all den brunkremen og den grelle leppestiften, så er hun smekkers!:)

Anonymous poster hash: 5739e...4a9

Skrevet

Mye penere uten brunkremen og den lyse leppestiften ja ser jeg.

Skrevet

Veldig vakre øyne, helt enig. Men den headeren burde hun bytte fortere enn svint!  :bond:

Skrevet

Uten trutmunn, så hadde hun sett riktig pen og ordentlig ut! Endelig, et bilde der hun ser i nærheten av naturlig ut. 

Anonymous poster hash: 5d198...102
Skrevet

Hun har utrolig pene trekk, men bimbo-sminken blir for mye for min smak.

Forøvrig en kjempesøt jente, fra hjemstedet mitt. Slenger nok en del ekstra på på bloggen ;)

Anonymous poster hash: d789f...cbf
Skrevet

Helt enig. Synes Rannveig er ei veldig pen jente, men hun har tendenser til å sminke seg mindre pen. Hvis hun dropper all den brunkremen og den grelle leppestiften, så er hun smekkers! :)

Anonymous poster hash: 5739e...4a9

Ja, dette må jeg virkelig si meg enig i. Hun er mye penere uten all denne oversminkingen :)

Anonymous poster hash: c5fc9...1c7

Skrevet

Hun er jo en utrolig vakker jente! Ingen kan si noe annet, dessverre gjør hun seg mer "plastik" enn det hun er. Nydelige øyne og ansikt på henne

Anonymous poster hash: 308e8...437
Skrevet

Har ingen interesse av dama eller bloggen, men er helt klart enig i at denne looken kler henne sinnsykt mye bedre enn barbiesminken. Ser mye mer voksen og sofistikert ut!

Anonymous poster hash: d2b06...bd2

Skrevet

Kler henne bedre, men hun er så langt unna vakker som man kommer i min bok. Beklager.

Anonymous poster hash: 96bb4...876
Skrevet

Trodde ikke det var lov å reklamere for egen blogg jeg. Beklager Rannveig, men du får ingen klikk av meg.

Anonymous poster hash: 466fc...2f4
Skrevet

Utrolig pen er å ta i. Det hadde vært en søt jente uten all den sminken, ei normalt søt jente. Men jeg hang meg mer opp i den etterveksten på det forsidebildet jeg. Hva er det for noe da?

Anonymous poster hash: 41eb4...e95
Gjest Frøken Regine
Skrevet

Har hun en sykdom eller et syndrom? Hva er galt med munnen hennes??

Skrevet (endret)

Mye penere uten all denne sminken ja! kall det gjerne fordommer, men når mn lager denne "duckface" truten hele tiden, blir jeg lettere oppgitt ;)

Endret av 2trollunger;)
Skrevet

Hun er kanskje ikke like stygg her som på tv, men hun er laaangt fra nydelig eller pen. Det ser bare ut som det er noe feil med henne. Og når man ser henne på tv skjønner man jo AT det er mye galt med henne. Hjelp. Så i går fra dåpen til gutten hennes. Hun hadde en horete kjole på som var både for kort og fot utringet. Den satt ikke skikkelig på, og midt i takketalen drev hun og dro opp skjørtet... wtf?

Anonymous poster hash: c9496...e25

Skrevet

Jada, hun har ikke stil og hun virker frekk og noe enkel. Men hun er vakker med lite sminke. Det kommer man ikke unna.

Anonymous poster hash: 31b2a...c2f
Skrevet

Hun er kanskje ikke like stygg her som på tv, men hun er laaangt fra nydelig eller pen. Det ser bare ut som det er noe feil med henne. Og når man ser henne på tv skjønner man jo AT det er mye galt med henne. Hjelp. Så i går fra dåpen til gutten hennes. Hun hadde en horete kjole på som var både for kort og fot utringet. Den satt ikke skikkelig på, og midt i takketalen drev hun og dro opp skjørtet... wtf?Anonymous poster hash: c9496...e25

Hvilket tv program var det? Hvor kan jeg få sett det på nett?

Anonymous poster hash: e647a...cd3

Skrevet

Ble mer opptatt av hva hun skrev enn hvordan hun så ut. Og ble litt satt ut da hun forsvarte å ha 2 åringen sin forovervent fordi han var så lang og brukte st. 98/104. Har selv en lang gutt og han satt bakovervendt til han var omtrent 4 år og brukte større størrelse enn det. Hun høres mindre smart ut.

Anonymous poster hash: b8167...f51
Skrevet

Vippene er falske og hun har Restylane i leppene, men hun er søt. ;)

Anonymous poster hash: 55c4b...f62

Skrevet

De vippene hennes er jo sveiset på da, langt fra ekte ;)

Jeg tror hun er en energisk, omsorgsfull og kjærlig mor, men hun har en helt elendig smak når det kommer til klær og sminke. Ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen heller...

Anonymous poster hash: 5fd42...7fd
Skrevet

Ja hun klarte å finne en plass å få tatt restylane selv om hun ammet. Første plass hun prøvde ble hun sendt hjem pga at hun ammet...

Anonymous poster hash: 08480...d25

Skrevet

Ja hun klarte å finne en plass å få tatt restylane selv om hun ammet. Første plass hun prøvde ble hun sendt hjem pga at hun ammet...

Så lenge ungene har DYRE mekleklær og babyen har pakkekalender så er det ikke noe annet som betyr noe! Har du ikke skjønt det eller er du bare misunnelig?!

:P:D

Anonymous poster hash: 00099...1a6

Skrevet

Så lenge ungene har DYRE mekleklær og babyen har pakkekalender så er det ikke noe annet som betyr noe! Har du ikke skjønt det eller er du bare misunnelig?!

:P:D

Anonymous poster hash: 00099...1a6

http://martheborge.blogg.no/1352681738_en_toppbloggers_lnnin.html

Ja jeg er vel kjempemisunnelig :P men syns at innlegget til Marthe er veldig interessant å lese....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...