Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Barnet er snart 1 år gammelt og jeg har aldri fått noe barnebidrag. Barnefaren bor i utlandet. Har vært i kontakt med NAV og fått bekreftet at jeg får bidragsforskudd. Glemte å spørre om etterbetaling selvfølgelig. Noen som vet om jeg får det? Evt hvor mye hver mnd? Har lav inntekt om det har noe å si. Takk på forhånd Anonymous poster hash: 2630a...6fc
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 Om du tjener mindre enn 230.000 i året får du bidragsforskudd på 1440 kr i måneden, tror all inntekt regnes med i dette grunnlaget, også kontantstøtte. Vet ikke om du får etterbetalt, men hovedregelen hos nav er vel at man kan få etterbetalt for max 3 mnd. Anonymous poster hash: 06c9d...68f
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 Om du tjener mindre enn 230.000 i året får du bidragsforskudd på 1440 kr i måneden, tror all inntekt regnes med i dette grunnlaget, også kontantstøtte. Vet ikke om du får etterbetalt, men hovedregelen hos nav er vel at man kan få etterbetalt for max 3 mnd. Anonymous poster hash: 06c9d...68f Jeg tjener mindre enn 230 tusen, ja. Takk for svar:) Anonymous poster hash: 2630a...6fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå