Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Barnet er snart 1 år gammelt og jeg har aldri fått noe barnebidrag. Barnefaren bor i utlandet. Har vært i kontakt med NAV og fått bekreftet at jeg får bidragsforskudd. Glemte å spørre om etterbetaling selvfølgelig. Noen som vet om jeg får det? Evt hvor mye hver mnd? Har lav inntekt om det har noe å si. Takk på forhånd Anonymous poster hash: 2630a...6fc
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 Du får nok etterbetalt fra barnet er født. Høyeste summen er vel på 1400 og noen kr. Anonymous poster hash: 49de4...0ac
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 Du får nok etterbetalt fra barnet er født. Høyeste summen er vel på 1400 og noen kr. Anonymous poster hash: 49de4...0ac Er du sikker? Fikk til svar istad at det var max 3 mnd tilbake i tid. Takk for svar:) Anonymous poster hash: 2630a...6fc
Ileus Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Hvisdet er lenge siden du leverte søknaden ville jeg ringt å spurt når den er ferdigbehandlet, NAV er dessverre veldig gode på å miste papirer.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #5 Skrevet 11. desember 2013 Hvisdet er lenge siden du leverte søknaden ville jeg ringt å spurt når den er ferdigbehandlet, NAV er dessverre veldig gode på å miste papirer. Har ennå ikke levert søknaden, nettopp vært i kontakt med Nav. Lurte bare på hvor mye og om man får etterbetalt Anonymous poster hash: 2630a...6fc
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #6 Skrevet 11. desember 2013 Hvisdet er lenge siden du leverte søknaden ville jeg ringt å spurt når den er ferdigbehandlet, NAV er dessverre veldig gode på å miste papirer. Har ennå ikke levert søknaden, nettopp vært i kontakt med Nav. Lurte bare på hvor mye og om man får etterbetalt Anonymous poster hash: 2630a...6fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå