Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Jeg vaknet en gang fra et OS med bleie på meg, når jeg snudde meg mot "min utvalgte", låg han med en tissevåt! bleie. Jeg husker svært lite fra kvelden, men var veldig snar med å komme meg hjem. Jeg har aldri sett fyren mer og heldigvis var dette i en by langt fra min. Anonymous poster hash: f8106...eca
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 Hahaha :D Min rareste opplevelse var med en mann som hadde en pikk det konstant rant precum av Anonymous poster hash: d1af7...a25
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 Uff. Drakk meg full med eksen, og på nattbordet dagen etterpå lå det en boks vaselin.. Har svake minner om at jeg stakk fingern inni ræva på fyren!! Gjør ikke sånt edru Anonymous poster hash: dbee8...73a
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Asj til de over her, huff a meg.... Vet ikke om jeg har noen veldig syke og rare, men han med penis mindre enn lillefingeren min og han som hadde en rosa boks med perlesmykker, undertøy og sko under sengen............................. Anonymous poster hash: 9f7e1...62f
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #5 Skrevet 11. desember 2013 En gang jeg hadde sex med en som hadde så liten pikk at jeg ikke engang merka at han putta den inn i feil hull. Anonymous poster hash: 4547b...3f5
*SommerFrisk* Skrevet 11. desember 2013 #6 Skrevet 11. desember 2013 En gang jeg hadde sex med en som hadde så liten pikk at jeg ikke engang merka at han putta den inn i feil hull. Anonymous poster hash: 4547b...3f5 Hahahahahahahahahahahahahahhaha Nei skal være seriøs ; hahahahahahha
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #7 Skrevet 11. desember 2013 Jeg vaknet en gang fra et OS med bleie på meg, når jeg snudde meg mot "min utvalgte", låg han med en tissevåt! bleie. Jeg husker svært lite fra kvelden, men var veldig snar med å komme meg hjem. Jeg har aldri sett fyren mer og heldigvis var dette i en by langt fra min. Anonymous poster hash: f8106...eca Kvalmende.... . Håper virkelig det bare var voksne han likte med bleier. Anonymous poster hash: cf219...584
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #8 Skrevet 11. desember 2013 En gang jeg hadde sex med en som hadde så liten pikk at jeg ikke engang merka at han putta den inn i feil hull. Anonymous poster hash: 4547b...3f5 Ooops... Anonymous poster hash: cf219...584
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #9 Skrevet 11. desember 2013 Eksen hadde en lei tendens til å rope "Hvem er sjefen" og skulle ha high five etter sex. Det ble ikke noe mindre kleint med tiden, og sexen var ikke så bra.. Hadde mest lyst å svare "ikke du ihvertfall" Anonymous poster hash: df1eb...07f
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #10 Skrevet 11. desember 2013 Eksen hadde en lei tendens til å rope "Hvem er sjefen" og skulle ha high five etter sex. Det ble ikke noe mindre kleint med tiden, og sexen var ikke så bra.. Hadde mest lyst å svare "ikke du ihvertfall" Anonymous poster hash: df1eb...07f Anonymous poster hash: ed4c9...948
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #11 Skrevet 11. desember 2013 Eksen hadde en lei tendens til å rope "Hvem er sjefen" og skulle ha high five etter sex. Det ble ikke noe mindre kleint med tiden, og sexen var ikke så bra.. Hadde mest lyst å svare "ikke du ihvertfall" Anonymous poster hash: df1eb...07f Hahaha . Det hadde nok jeg sagt på et eller annet tidspunkt . Anonymous poster hash: cf219...584
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #12 Skrevet 11. desember 2013 Var sammen med en som likte å tisse på seg selv og drikke tisset sitt. Han prøvde å få meg med på det, men neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei!!!!! Anonymous poster hash: 0abcd...ca8
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #13 Skrevet 11. desember 2013 Var sammen med en som likte å tisse på seg selv og drikke tisset sitt. Han prøvde å få meg med på det, men neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei!!!!! Anonymous poster hash: 0abcd...ca8 DRIKKE det...? Oi. Trodde jeg var ganske tolerant jeg, men det må jeg visst revurdere . Anonymous poster hash: cf219...584
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #14 Skrevet 11. desember 2013 Var sammen med en som likte å tisse på seg selv og drikke tisset sitt. Han prøvde å få meg med på det, men neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei!!!!! Anonymous poster hash: 0abcd...ca8 DRIKKE det...? Oi. Trodde jeg var ganske tolerant jeg, men det må jeg visst revurdere . Anonymous poster hash: cf219...584 Hehe, ja, det samme trodde jeg Han likte å drikke masse hele dagen, også tisse seg selv i ansiktet med åpen munn. Det var sææææært. Anonymous poster hash: 0abcd...ca8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå