Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 ...tar med seg sexleketøy eller oljer til deg når han kommer på besøk? Min sexpartner hadde med seg vibrerende butplug, olje og penisring... er ikke det litt rart? Eller er det normalt tidlig i et forhold? Jeg syns det var litt rart at han hadde med dette så tidlig i forholdet. Jeg hadde aldri turdt å ta med noe slikt før jeg var sikker på at partneren min likte det. Erfaringer? Anonymous poster hash: eb9be...223
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 Nei, det har jeg ikke opplevd, og jeg hadde nok også stusset litt.. Kanskje den vibrerende buttplug'en var til ham selv..? Litt rart å bare buse fram med slike ting tidlig i forholdet. Med mindre det er Mr. Grey vi snakker om, da. Anonymous poster hash: a13d5...cdb
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 Han ville jeg skulle bruke den Noe jeg selvsagt sa nei til. Jeg også syns det var rart... tror det var brukt på noen andre også. Bare det å ta med varmende oljer og sånn er rart syns jeg. Men kanskje det er normalt hos noen? Kanskje det er slik det er å være friends with benefits? Selv om vi egentlig ikke er det, så slo tanken meg... og det hele ble litt ekkelt Jeg er helt ute av dette gamet her etter et langvarig forhold. Du? Hva er Mr Grey? Anonymous poster hash: eb9be...223
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 I min verden er dette noe man snakker om og blir enige om på forhånd - og gjerne kjøper inn sammen. Veldig ekkelt at han kommer med noe som han har brukt på andre før! Anonymous poster hash: e02fa...92a
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #5 Skrevet 11. desember 2013 Jeg har tatt det med men vi har pratet om det først da. Vaginakuler og slike ting.. Anonymous poster hash: e8776...64b
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #6 Skrevet 11. desember 2013 nei, heldigvis Anonymous poster hash: bfb76...f75
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #7 Skrevet 11. desember 2013 Jeg har tatt det med men vi har pratet om det først da. Vaginakuler og slike ting.. Anonymous poster hash: e8776...64b Har du tatt det med til han? Men hvordan hadde du reagert om han hadde tatt med noe av de tingene jeg beskriver hjem til deg? Er det ikke slike ting man begynner å bruke litt uti forholdet når man er trygg på hverandre og "vanlig" sex blir litt kjedelig? Er det ikke slike ting man bruker for å piffe opp sexlivet med? Eller er jeg bare gammeldags? Anonymous poster hash: eb9be...223
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #8 Skrevet 11. desember 2013 Med mindre dette er en pulevenn og det er KUN sex forhold dere har så var dette veldig rart. Hadde nok ikke satset seriøst på en slik fyr nei! Anonymous poster hash: 2e224...c22
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #9 Skrevet 11. desember 2013 Jeg har tatt det med men vi har pratet om det først da. Vaginakuler og slike ting.. Anonymous poster hash: e8776...64b Har du tatt det med til han? Men hvordan hadde du reagert om han hadde tatt med noe av de tingene jeg beskriver hjem til deg? Er det ikke slike ting man begynner å bruke litt uti forholdet når man er trygg på hverandre og "vanlig" sex blir litt kjedelig? Er det ikke slike ting man bruker for å piffe opp sexlivet med? Eller er jeg bare gammeldags? Anonymous poster hash: eb9be...223 Jeg syns bare sånne ting er litt gøy og er veldig åpen når det kommer til sex. Tenker ikke så mye på det egentlig. Men jeg hadde spurt rett ut om han ikke vil utforske enda mer først uten disse hvis du føler deg ukomfortable med dette. Jeg syns ikke vanlig sex er for kjedelig i det hele tatt, men vet at det er gøy med å bli tilfredstilt flere steder samtidig for å få enda bedre orgasmer for min del og hans del og. Har vært i forhold hvor gutten skulle ha alle gledene og er nå i ett forhold hvor det er min nytelse som kommer i fokus med og uten leketøy. Så syns det bare er gøy og hadde syns det vært gøy om han ville prøve noe annet. Men jeg er ikke noe ekstrem på noe altså. bare uskyldig penisring, vibratorer, vaginakuler, sånn egg med fjernkontroll så han styrer intensitet.. Anonymous poster hash: e8776...64b
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #10 Skrevet 11. desember 2013 Massasjeolje ville jeg satt pris på, man kan lære hverandre mye å kjenne ved å massere hverandre. Men hvis oljen var til butplug'en hadde jeg steilet - absolutt ikke min greie! Helt greit at andre gjør som de vil, men det er virkelig turnoff på meg. Men da hadde jeg jo på et tidlig tidspunkt funnet ut at vi kanskje ikke var helt kompatible i senga. Heller vite det tidlig og kunne skygge unna, enn at han skjuler diverste preferanser og fetisjer jeg ikke liker. En del menn har prestasjonsangst i et nytt forhold, og for dem kan en penisring være greit å bruke for å holde på ereksjonen, så den ville jeg nok ikke stusset på. Anonymous poster hash: 70d1d...547
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #11 Skrevet 11. desember 2013 Nei, men har fått en dildo i gave av en jeg datet i noen måneder. Vi bodde langt fra hverandre så det var litt søtt at han ville at jeg skulle bli tilfredsstilt når han ikke var der. Men synes det var rart egentlig.. Hadde blitt forskrekket om han kom med sexleketøy som vi skulle bruke sammen der og da uten å ha snakket om det. Anonymous poster hash: f29e0...bec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå