Gå til innhold

Stryker dere dresskjorta til mannen?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør det IKKE. jeg mener at han bør klare det selv. Innrømmer at han ser tarvelig ut til tider i den dressen.. Stryker ikke buksa heller jeg da:-)

Anonymous poster hash: bd61b...e6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er jeg nesten fristet til å trykke anonym :-P

Nei, jeg stryker den ikke, haater å stryke. Får liksom uønskede bretter hele tiden... Han leverer den enten til sin mor eller så tar han på seg en avde strykefrie skjortene sine.

Nå skal det sies at han kun brukhr skjorte til pent altså :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, han er 40 år og får gjøre det sjæl :P

Skrevet

Helt ærlig? Jeg stryker ALDRI klær! :P

Mannen stryker skjortene sine selv og mine klær om noe må strykes :P Gidder ikke han tar jeg med skjortene hans til moren min eller mormoren hans :P

Skrevet

Nei.

Han brukar strykefrie, ein og anna gong stryker han sjølv. Og bunadsskjorta leverar han til mor si.

Skrevet

Hehe... Lille jenta mi på 2 år var sammen med meg på vaskerommet her en dag. Så peker hun på strykebrettet og sier "pappa sin!"

Så her i huset er det han som stryker, mine klær også :D

Skrevet

Enten gjør jeg det, eller så gjør vaskedamen det, eller så gjør han det. Vi hater det maks alle tre, så som regel den som får best betalt som gjør det, og det er vaskedamen ;)

Anonymous poster hash: ec470...52e
Skrevet

Nå kan det gå år mellom hver gang mannen min bruker dress, men han har noen strykefrie skjorter han bruker til pent. De henger jeg opp når de er våte så de tørker på hengeren, blir nesten ikke skrukker da og det lille som er drar jeg over med strykejernet ja.

Anonymous poster hash: 35384...fa6
Skrevet

Nei..

Kjøper strykefritt med vilje, og vil han ha det strøket ordner han det selv.

Henger dem nyvasket rett på hengeren for å tørke, og da tørker den ganske krøllfritt.

Skrevet

Oj, nå ble jeg overrasket! Jeg skal ikke undervurdere dibdamene flere ganger:p skal be han kjøpe en strykefri skjorte til jul, så er det ikke noe å tenke på med den strykingen:) guuuud jeg hater stryking jeg også..

Hi

Anonymous poster hash: bd61b...e6f

Skrevet

Mannen stryker skjorta hver dag før jobb. Jeg vasker de for han da .. Men hater stryking og han stryker raskere og bedre enn meg.

Skrevet

Ja. Jeg stryker forøvrig alle skjortene hans :) Ikke fordi han ikke klarer eller gidder det selv, men jeg synes styrking er langt bedre å drive med enn eksempelvis snømåking, bilvedlikehold, vedbæring og luking :P

Skrevet

Nei, men verken jeg eller han stryker noe særlig. Eneste jeg kan komme på som jeg stryker er bunadskjorta mi og en kjole jeg har som blir lett krøllete - dette er ikke ting som brukes ofte. Mannen har bare strykefrie skjorter.

Skrevet

Jeg stryker hvis han spør meg noen dager i forveien. Vanligvis tenker han ikke på det før han skal ta den på og da gidder jeg ikke hjelpe han. 

Anonymous poster hash: 78a71...c03
Skrevet

Nei! Kunne ikke falle meg inn! :D

Han bruker skjorte på jobb hver dag.

Før strøk han dem selv, nå er det renseriet som gjør det.

Anonymous poster hash: baa01...ce5

Skrevet

Overhode ikke som noen rutine. MEN skulle jeg slumpe til å stryke (noe som skjer sjelden), så kan det vel hende at jeg kan ta hans også dersom han har dårligere tid enn meg/gjør noe annet som skulle vært gjort.

Anonymous poster hash: 2201b...29e
Skrevet

Mannen min skjønner ikke hvordan han skal bruke strykejernet engang :P
Jeg syntes det er så deilig og avslappende å stryke så jeg gjør det mer enn gjerne :)

Anonymous poster hash: 69c56...9bd
Skrevet

Nei, her i huset er det faktisk han som stryker alt som skal strykes. Både sine egne skjorter, bukser, mine bluser, bunadsskjortene til alle mann, duker osv.

Anonymous poster hash: 637f2...c1c

Anonymous poster hash: 637f2...c1c

Skrevet

Ja faktisk! Ser ut som jeg er ganske unormal her ;)

Her i hus er det ikke mye som strykes, så jeg sparer opp, og inkluderer selvfølgelig skjorten til mannen!

Anonymous poster hash: bde06...f1f

Skrevet

Mannen er flinkere enn meg til å stryke, så han stryker selv :) hihi :) Jeg har heldigvis andre kvaliteter som kjerringemne :)

Skrevet

Nei han stryker skjortene sine selv. Og så slenger jeg inn et plagg eller to i haugen hans om jeg eller barna har noe som skal strykes.

Anonymous poster hash: b587f...5b5

Skrevet

Jeg gjør det ved spesielle anledninger.. Han stryker sjelden og er skikkelig rævva på det!

Når han mener skjorta er glatt og fin er den slett ikke det...

Skrevet

Nei det klarer han helt fint selv.

Han bruker skjorte på jobb hver dag så han har mer erfaring på det området enn meg.

Skrevet

Det klarer han fint selv :) Jeg tilbyr meg, men han ordner det på egen hånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...