Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Hvordan er deres leveringsrutiner i barnehagen? Vesla her er litt sjenert, det har hun bestandig vært. Tar tid før hun tør opp, men er trygg og selvstendig for øvrig. Hun er 3 år, språklig flink, uvanlig god på rollelek, har god hukommelse og kan masse. Sosialt kommer hun godt overens med andre barn, spesielt de som er litt eldre enn henne selv (hun er minst i søskenflokken og vant til søsknene og deres venner). Men: Hun skyver de andre barna litt unna seg, liker ikke at de kommer brått på henne med det samme vi kommer inn i barnehagen og liker ikke å kose dem. Hun er kosete med oss og søsknene, så jeg anser det ikke som et problem. Har tenkt at hun likner sine foreldre - vi er begge litt reserverte og ikke så "klemmete" med andre enn barna våre og hverandre. Nå snakker jeg meg bort... Snuppa er litt vanskelig å levere i barnehagen, spesielt etter at hun begynte i stor avdeling i høst. Hun foretrekker å bli møtt av en voksen, men det skjer ikke alltid (ganske sjelden, faktisk). Vi kommer gjerne etter frokost, og da er ofte barna litt i frilek mens de voksne rydder. Og jeg ender med å sette henne i gang med en eller annen lek; enten med venninnene, eller med litt perling/ tegning/ puslerier... Jeg har i grunnen ønsket meg at de voksne ville tatt imot henne og gjort akkurat dette - men det skjer jo ikke. Snakket med ped. leder om dette på foreldresamtalen i høst - da ble det litt bedre en stund, men nå er vi tilbake der vi startet. I dag gjorde vi som vanlig, jenta mi og jeg: Av med yttertøy, inn i garderoben for å hente tøflene, sa hei til ei anna lita jente som sto i garderoben alene og ga henne er kompliment for fint smykke, gikk på kjøkkenet med matboksen og så gikk vi ut i fellesområdet. Jeg løftet henne opp for å gi hadet-kos og spurte hva hun hadde lyst til å gjøre nå. Midt i dette kommer ped.lederen bort og sier at jeg må være raskere til å gå ellers vil utviklingen hennes stå tilbake i forhold til de andres. Ble litt perpleks, og fikk ikke sagt så mye - bare gitt et lite nikk til svar med munnen halvt åpen i forundring. Ga vesla en smask på panna og hun løp avsted for å perle. Vel tilbake i bilen så jeg på klokka og den var syv minutter mer enn da svingte inn på parkeringsplassen. Det er et lite stykke å gå fra bilen og inn på avdelingen. Var innenfor døra i barnehagen snaut fem minutter. Er jeg helt på jordet som synes fem minutter med levering i barnehagen er helt ok? Sånn jeg ser det er det greit investert tid - vi slipper gråting og hun setter seg jo ikke alene, men med de andre. Er det så galt at jeg setter henne igang med noe? Alternativet er ei jente som gråter seg helt bort. Greit nok at hun gir seg ganske fort når jeg går, men å se et lite fortvilt ansikt i vinduet når jeg haster avsted er ikke gøy! Og det kan da umulig være sunt for jenta mi heller, å starte dagen sånn? Er det jeg som overreagerer? Får det ikke utav hodet! Anonymous poster hash: e7df7...f2d
☆☆☆ Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 Vår på 21 mnd blir levert av far, som såvidt rekk å få av ho yttertøyet før ho hastar inn i avdelinga. Enkelte dagar er ho mindre ivrig, ho blir då løfta opp av personalet og bært inn til dei andre etter å ha sagt hadet til faren.
Våryr ✿ Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 Jeg hadde svart at hvis de tar i mot jenta di, så skal du være raskere. Så lenge de ikke har tid til å ta i mot henne, kan de bare holde munn!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Vår på 21 mnd blir levert av far, som såvidt rekk å få av ho yttertøyet før ho hastar inn i avdelinga. Enkelte dagar er ho mindre ivrig, ho blir då løfta opp av personalet og bært inn til dei andre etter å ha sagt hadet til faren. Så heldige dere er! De to eldste var sånn, det var så deilig! Ikke hyggelig å levere når hun klamrer seg fast og gråter for å få bli med meg igjen. Følte vi hadde funnet en god rutine for levering uten gråt - men så føler jeg bare de aynes jeg er helt håpløs! Anonymous poster hash: e7df7...f2d
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #5 Skrevet 11. desember 2013 Jeg hadde svart at hvis de tar i mot jenta di, så skal du være raskere. Så lenge de ikke har tid til å ta i mot henne, kan de bare holde munn! Skulle ønske jeg hadde hatt "baller" til det! Anonymous poster hash: e7df7...f2d
☆☆☆ Skrevet 11. desember 2013 #6 Skrevet 11. desember 2013 (endret) Vår på 21 mnd blir levert av far, som såvidt rekk å få av ho yttertøyet før ho hastar inn i avdelinga. Enkelte dagar er ho mindre ivrig, ho blir då løfta opp av personalet og bært inn til dei andre etter å ha sagt hadet til faren.Så heldige dere er! De to eldste var sånn, det var så deilig! Ikke hyggelig å levere når hun klamrer seg fast og gråter for å få bli med meg igjen. Følte vi hadde funnet en god rutine for levering uten gråt - men så føler jeg bare de aynes jeg er helt håpløs! Anonymous poster hash: e7df7...f2d Er også heldige med at personalet gir ho "lov" til å vere i armane om det er nødvendig. Synes det er hardt gjort å forlange at jenta skal meir eller mindre slengast over porten utan at dei tek imot henne når ho kjem. Endret 11. desember 2013 av ★
Gjest cd0da Skrevet 11. desember 2013 #7 Skrevet 11. desember 2013 (endret) Her er det inn i garderoben, ta av klær, ta ut matboksen og vannflaske, sette ungen ved bordet, kysse hadet og få slengkyss tilbake og løpe tilbake til bilen for å dra på jobb Synes forøvrig det var unødvendig av bhg. å si det til deg. Her hos oss kan foreldrene sitte å prate med de ansatte så lenge de ønsker omtrent om de har tid til det ved levering Endret 11. desember 2013 av Plysh
♥Madam Mim♥ Skrevet 11. desember 2013 #8 Skrevet 11. desember 2013 (endret) Kommer ikke de ansatte å hilser?? Her er det en del av målsettingen for de ansatte at de så godt det lar seg gjøre skal møte barnet om morgenen og ta farvel om ettermiddagen! Jenta vår på 3.5 år er enkel å levere som regel. Vi kler av henne, får hadetkos og hun tar med seg nisteboksen inn. Hun spiser i barnehagen siden hun blir levert så tidlig. Rutine med at hun står i vinduet og vinker når vi går til bilen igjen :-) De sjeldne gangene levering ikke går så greit blir hun avledet av de ansatte med at de skal finne på noe, eller at de løfter henne opp og gir henne den lille ekstra oppmerksomheten hun har behov for. Blir forresten aldri jaget fra barnehagen heller, men vi selv har funnet ut at de dagene hun er vanskelig så blir det bare verre jo lenger vi blir stående så vi drar forholdsvis fort :-) Endret 11. desember 2013 av ♥Madam Mim♥
Våryr ✿ Skrevet 11. desember 2013 #9 Skrevet 11. desember 2013 Jeg hadde svart at hvis de tar i mot jenta di, så skal du være raskere. Så lenge de ikke har tid til å ta i mot henne, kan de bare holde munn! Skulle ønske jeg hadde hatt "baller" til det! Anonymous poster hash: e7df7...f2d Jeg syns du skal finne frem det motet. Tenk på jenta di sitt beste. Forklar at du må bruke litt tid sammen med henne, siden de ikke har tid til å ta i mot henne. Gutten min blir møtt med glede fra personalet hver dag. Det å måtte ha levert han uten at de ansatte "såg" han hadde ikke vært kjekt for noen av oss. Barnehagen skal være en trygg plass for både barn og foreldre. Da er det et minimum å forvente at barna blir møtt i døra.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #10 Skrevet 11. desember 2013 Her er det inn i garderoben, ta av klær, ta ut matboksen og vannflaske, sette ungen ved bordet, kysse hadet og få slengkyss tilbake og løpe tilbake til bilen for å dra på jobb Synes forøvrig det var unødvendig av bhg. å si det til deg. Her hos oss kan foreldrene sitte å prate med de ansatte så lenge de ønsker omtrent om de har tid til det ved levering De sier som oftest hei, men det tar gjerne litt tid før de kommer bort. Jeg opplever at jenta mi trenger "å bli tatt imot" i større grad enn en del andre barn. Synes ikke det er for mye forlangt siden hun ellers er stille og rolig, greier seg selv på do og ikke er til mye bryderi. Ble litt bekymret for at de ikke SER henne - og lei for at jeg tydelivis er til bry... Anonymous poster hash: e7df7...f2d
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #11 Skrevet 11. desember 2013 16 mnd, kler av og går inn. Leverer han på fanget til en av de ansatte eller setter han ved matbordet hvis han skal ha en skive. Sier hadet og går. Lettere får han om jeg går fort. Han gråter ikke, men sier ikke hade heller. Anonymous poster hash: d23bb...c5f
Vicky 83 Skrevet 11. desember 2013 #12 Skrevet 11. desember 2013 Vi går inn i gardeoben, tar av yttertøy og tar på tøfler. Deretter følger jeg han hånd i hånd opp trappen ( han vil holde hånden selv). Når vi kommer opp er det som regel noen av de voksen som sier hei til han, kanskje hjelper de han litt inn i leken også eller tar han med på badet for å vaske hender før frokost. Noen ganger har de andre barna gått inn i et rom ved siden av for å ha samling, og da løper han dit. Sjelden han sier "hadet" til meg. Gutten er tre år. I fjor var det imidlertid mye mer baluba. Ville ikke i barnehagen overhode, måtte bæres opp med kosedyr under armen og en av de ansatte måtte overta han. Mye skriking. Da var jeg veldig avhengig av at de ansatte overtok. Ikke noe gøy, så jeg er utrolig glad for at det går bedre nå. Krev at de ansatte gir henne den omsorgen og oppmerksomheten hun trenger i denne situasjonen. Ta det opp på en fin, men bestemt måte. Du mener at jenten din trenger mer hjelp i overgangssituasjonen når hun blir levert i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #13 Skrevet 11. desember 2013 Jøss! I vår barnehage blir vi oppfordret til å bruke tid ved henting og levering. Jeg har brukt god tid med mindre barnet er forduftet før jeg rekker å si ha det bra. Ved henting kan jeg godt bli sittende i 10-20 min for å vente på at hun skal bli ferdig med å gjøre det hun holder på med. Be om en samtale, ev send mail og spør hvilke holdninger de har av forventninger i forbindelse med henting og levering og (hva de forventer av deg, hva de forventer av barnet og hvilke forventninger de selv mener de skal oppfylle) Anonymous poster hash: 0348d...290
mamma og trollemor Skrevet 11. desember 2013 #14 Skrevet 11. desember 2013 Eldstejenta mi er og har alltid vært helt lik. Hun må leveres til en voksen. Løper ikke inn selv og setter i gang med en aktivitet. Sånn har hun alltid vært og jeg tenker igrunn ikke på det som et problem. Hvis det er det hun trenger i en avskjed får hun det! Jeg har vært krystall klar med bhg, spesielt når vi bytta i våres at hun trenger at noen tar henne imot, tar henne i hånden, på fanget osv. Jeg tenker at de viser henne med hele seg at det er greit at mamma reiser for nå passer jeg på deg! Jeg har sagt rett ut på foreldresamtaler at jeg forventer at de møter datteren min sånn. Jobber selv i bhg og synes det er en helt grei forventning. Vær klar på hva du og din datter trenger og stå på ditt!!
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 11. desember 2013 #15 Skrevet 11. desember 2013 Levering av barn i barnehage er kjempeforskjellig, fordi barn er så forskjellig. Og det er foreldres jobb, ev med hjelp og råd fra personalet, å finne den rette løsningen for sitt barn. Slik som jeg forstår innlegget ditt har dere kommet frem til en rutine som fungerer bra for både deg og barnet ditt? Dere har en hyggelig levering på 5-15 min, uten gråt eller masse mas fra henne om at du ikke skal gå? For i såfall fungerer det jo utmerket, ingen barnehagebarns utvikling skades av 10 min ekstra omsorg fra mor på morgenen! Du er mamma, barnehagen er til for ditt barn, og ikke motsatt, så her er det bare å stole på mamma-følelsen. Hvis barnet gråter eller blir veldig opprørt når det forstår du skal gå er det en fordel om man går forholdsvis raskt, så ikke barnet håper og håper på at det får overtalt deg til å aldri gå. Eller hvis barnet ditt løper rett inn i lek, men du løper etter for å få ekstra klemmer og den lange avskjeden du trenger (altså mor har et behov for dette, barnet har ikke), da blir det riktigere å gå. Men som sagt, det virker ikke som dette er tilfelle hos dere, og da syns jeg du gjør alt veldig rett som du har gjort det til nå. Og klapp på skuldra til deg for at du både leser ditt barns behov, og tar deg tid til å møte det på travle morgener!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #16 Skrevet 11. desember 2013 Hvordan er deres leveringsrutiner i barnehagen? Vesla her er litt sjenert, det har hun bestandig vært. Tar tid før hun tør opp, men er trygg og selvstendig for øvrig. Hun er 3 år, språklig flink, uvanlig god på rollelek, har god hukommelse og kan masse. Sosialt kommer hun godt overens med andre barn, spesielt de som er litt eldre enn henne selv (hun er minst i søskenflokken og vant til søsknene og deres venner). Men: Hun skyver de andre barna litt unna seg, liker ikke at de kommer brått på henne med det samme vi kommer inn i barnehagen og liker ikke å kose dem. Hun er kosete med oss og søsknene, så jeg anser det ikke som et problem. Har tenkt at hun likner sine foreldre - vi er begge litt reserverte og ikke så "klemmete" med andre enn barna våre og hverandre. Nå snakker jeg meg bort... Snuppa er litt vanskelig å levere i barnehagen, spesielt etter at hun begynte i stor avdeling i høst. Hun foretrekker å bli møtt av en voksen, men det skjer ikke alltid (ganske sjelden, faktisk). Vi kommer gjerne etter frokost, og da er ofte barna litt i frilek mens de voksne rydder. Og jeg ender med å sette henne i gang med en eller annen lek; enten med venninnene, eller med litt perling/ tegning/ puslerier... Jeg har i grunnen ønsket meg at de voksne ville tatt imot henne og gjort akkurat dette - men det skjer jo ikke. Snakket med ped. leder om dette på foreldresamtalen i høst - da ble det litt bedre en stund, men nå er vi tilbake der vi startet. I dag gjorde vi som vanlig, jenta mi og jeg: Av med yttertøy, inn i garderoben for å hente tøflene, sa hei til ei anna lita jente som sto i garderoben alene og ga henne er kompliment for fint smykke, gikk på kjøkkenet med matboksen og så gikk vi ut i fellesområdet. Jeg løftet henne opp for å gi hadet-kos og spurte hva hun hadde lyst til å gjøre nå. Midt i dette kommer ped.lederen bort og sier at jeg må være raskere til å gå ellers vil utviklingen hennes stå tilbake i forhold til de andres. Ble litt perpleks, og fikk ikke sagt så mye - bare gitt et lite nikk til svar med munnen halvt åpen i forundring. Ga vesla en smask på panna og hun løp avsted for å perle. Vel tilbake i bilen så jeg på klokka og den var syv minutter mer enn da svingte inn på parkeringsplassen. Det er et lite stykke å gå fra bilen og inn på avdelingen. Var innenfor døra i barnehagen snaut fem minutter. Er jeg helt på jordet som synes fem minutter med levering i barnehagen er helt ok? Sånn jeg ser det er det greit investert tid - vi slipper gråting og hun setter seg jo ikke alene, men med de andre. Er det så galt at jeg setter henne igang med noe? Alternativet er ei jente som gråter seg helt bort. Greit nok at hun gir seg ganske fort når jeg går, men å se et lite fortvilt ansikt i vinduet når jeg haster avsted er ikke gøy! Og det kan da umulig være sunt for jenta mi heller, å starte dagen sånn? Er det jeg som overreagerer? Får det ikke utav hodet! Anonymous poster hash: e7df7...f2d "...ellers vil utviklingen hennes stå tilbake i forhold til de andres." Dette må du ta opp. Det er en ganske alvorlig påstand sagt i en forbifart ved levering. Totalt uakseptabelt av en ansatt. Det høres ut som dere har en ganske normal leveringssituasjon med tanke på tidsbruk, så den biten er ikke noe å henge seg opp i. Det at personalet ikke følger opp avtalen om å møte dere når dere kommer er mye alvorligere. Høres ut som du bør be om et møte og konfronter dem med akkurat den setningen og spør hva de mener med et sånt utsagn. Anonymous poster hash: c096c...6f6
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #17 Skrevet 11. desember 2013 Vi går inn i gardeoben, tar av yttertøy og tar på tøfler. Deretter følger jeg han hånd i hånd opp trappen ( han vil holde hånden selv). Når vi kommer opp er det som regel noen av de voksen som sier hei til han, kanskje hjelper de han litt inn i leken også eller tar han med på badet for å vaske hender før frokost. Noen ganger har de andre barna gått inn i et rom ved siden av for å ha samling, og da løper han dit. Sjelden han sier "hadet" til meg. Gutten er tre år. I fjor var det imidlertid mye mer baluba. Ville ikke i barnehagen overhode, måtte bæres opp med kosedyr under armen og en av de ansatte måtte overta han. Mye skriking. Da var jeg veldig avhengig av at de ansatte overtok. Ikke noe gøy, så jeg er utrolig glad for at det går bedre nå. Krev at de ansatte gir henne den omsorgen og oppmerksomheten hun trenger i denne situasjonen. Ta det opp på en fin, men bestemt måte. Du mener at jenten din trenger mer hjelp i overgangssituasjonen når hun blir levert i barnehagen. Dette hørtes veldig likt leveringssituasjonen vår - godt å høre at andre har det på samme måte! Skal forsøke å få et par ord med ped.lederen i morgen :-) Anonymous poster hash: e7df7...f2d
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #18 Skrevet 11. desember 2013 16 mnd, kler av og går inn. Leverer han på fanget til en av de ansatte eller setter han ved matbordet hvis han skal ha en skive. Sier hadet og går. Lettere får han om jeg går fort. Han gråter ikke, men sier ikke hade heller. Anonymous poster hash: d23bb...c5f Enig i at det er lurt om det går fort! På småbarnsavdelingen hennes var det greit, da var det alltid noen som tok imot. Litt mer vrient nå som det er flere unger og færre voksne. Jeg har også erfart at hun er lettere å levere til frokost; da kan jeg sette henne på plass ved bordet og gå raskt. De er imidlertid ikke så glade for at vi leverer midt i frokosten fordi det uroer de andre barna, så vi venter da til etter de har spist. Har ikke tenkt at vi forstyrrer noen ved at jeg setter henne i gang med noe - jeg foretrekker det fremfor at hun gråter i fortvilelse når jeg går. Og som sagt, da ser det ut til at hun er fornøyd - og det er godt å se. Anonymous poster hash: e7df7...f2d
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #19 Skrevet 11. desember 2013 Eldstejenta mi er og har alltid vært helt lik. Hun må leveres til en voksen. Løper ikke inn selv og setter i gang med en aktivitet. Sånn har hun alltid vært og jeg tenker igrunn ikke på det som et problem. Hvis det er det hun trenger i en avskjed får hun det! Jeg har vært krystall klar med bhg, spesielt når vi bytta i våres at hun trenger at noen tar henne imot, tar henne i hånden, på fanget osv. Jeg tenker at de viser henne med hele seg at det er greit at mamma reiser for nå passer jeg på deg! Jeg har sagt rett ut på foreldresamtaler at jeg forventer at de møter datteren min sånn. Jobber selv i bhg og synes det er en helt grei forventning. Vær klar på hva du og din datter trenger og stå på ditt!! Takk -- godt å høre at jg ikke har for store forventninger! Anonymous poster hash: e7df7...f2d
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #20 Skrevet 11. desember 2013 Hvordan er deres leveringsrutiner i barnehagen? Vesla her er litt sjenert, det har hun bestandig vært. Tar tid før hun tør opp, men er trygg og selvstendig for øvrig. Hun er 3 år, språklig flink, uvanlig god på rollelek, har god hukommelse og kan masse. Sosialt kommer hun godt overens med andre barn, spesielt de som er litt eldre enn henne selv (hun er minst i søskenflokken og vant til søsknene og deres venner). Men: Hun skyver de andre barna litt unna seg, liker ikke at de kommer brått på henne med det samme vi kommer inn i barnehagen og liker ikke å kose dem. Hun er kosete med oss og søsknene, så jeg anser det ikke som et problem. Har tenkt at hun likner sine foreldre - vi er begge litt reserverte og ikke så "klemmete" med andre enn barna våre og hverandre. Nå snakker jeg meg bort... Snuppa er litt vanskelig å levere i barnehagen, spesielt etter at hun begynte i stor avdeling i høst. Hun foretrekker å bli møtt av en voksen, men det skjer ikke alltid (ganske sjelden, faktisk). Vi kommer gjerne etter frokost, og da er ofte barna litt i frilek mens de voksne rydder. Og jeg ender med å sette henne i gang med en eller annen lek; enten med venninnene, eller med litt perling/ tegning/ puslerier... Jeg har i grunnen ønsket meg at de voksne ville tatt imot henne og gjort akkurat dette - men det skjer jo ikke. Snakket med ped. leder om dette på foreldresamtalen i høst - da ble det litt bedre en stund, men nå er vi tilbake der vi startet. I dag gjorde vi som vanlig, jenta mi og jeg: Av med yttertøy, inn i garderoben for å hente tøflene, sa hei til ei anna lita jente som sto i garderoben alene og ga henne er kompliment for fint smykke, gikk på kjøkkenet med matboksen og så gikk vi ut i fellesområdet. Jeg løftet henne opp for å gi hadet-kos og spurte hva hun hadde lyst til å gjøre nå. Midt i dette kommer ped.lederen bort og sier at jeg må være raskere til å gå ellers vil utviklingen hennes stå tilbake i forhold til de andres. Ble litt perpleks, og fikk ikke sagt så mye - bare gitt et lite nikk til svar med munnen halvt åpen i forundring. Ga vesla en smask på panna og hun løp avsted for å perle. Vel tilbake i bilen så jeg på klokka og den var syv minutter mer enn da svingte inn på parkeringsplassen. Det er et lite stykke å gå fra bilen og inn på avdelingen. Var innenfor døra i barnehagen snaut fem minutter. Er jeg helt på jordet som synes fem minutter med levering i barnehagen er helt ok? Sånn jeg ser det er det greit investert tid - vi slipper gråting og hun setter seg jo ikke alene, men med de andre. Er det så galt at jeg setter henne igang med noe? Alternativet er ei jente som gråter seg helt bort. Greit nok at hun gir seg ganske fort når jeg går, men å se et lite fortvilt ansikt i vinduet når jeg haster avsted er ikke gøy! Og det kan da umulig være sunt for jenta mi heller, å starte dagen sånn? Er det jeg som overreagerer? Får det ikke utav hodet! Anonymous poster hash: e7df7...f2d "...ellers vil utviklingen hennes stå tilbake i forhold til de andres." Dette må du ta opp. Det er en ganske alvorlig påstand sagt i en forbifart ved levering. Totalt uakseptabelt av en ansatt. Det høres ut som dere har en ganske normal leveringssituasjon med tanke på tidsbruk, så den biten er ikke noe å henge seg opp i. Det at personalet ikke følger opp avtalen om å møte dere når dere kommer er mye alvorligere. Høres ut som du bør be om et møte og konfronter dem med akkurat den setningen og spør hva de mener med et sånt utsagn. Anonymous poster hash: c096c...6f6 Takk! Det var i grunnen den setningen jeg hang meg opp i også! Jeg opplever nemlig ikke at hun henger etter, snarere tvert imot. Ble veldig paff og overrumplet der og da - får snakke med ped.lederen i morgen. Fikk en sånn følelse av at de ikke leser vesla og ser at hun trenger den ekstra roen om morgenen - det er ikke sånn at jeg løper etter henne rundt, med en gang hun er i aktivitet, går jeg. Bruker maks ti minutter på leveringen. Anonymous poster hash: e7df7...f2d
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #21 Skrevet 11. desember 2013 Vår gutt er akkurat sånn som du beskriver jenta di. Han er 2,5 år og går på småbarnsavdeling enda, og de er flinke til å ta imot ham, men likevel bruker vi 5-10 minutter fra vi kommer inn på avdelingen til vi sier hade og går. Har ikke fått noen klager på dette. De gangene de ansatte er veldig opptatt når vi kommer, så bruker vi lenger tid. Da må vi rett og slett vente til noen har tid til å ta ordentlig imot ham. Heldigvis har vi god tid om morgenen. Anonymous poster hash: 1a296...fce
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #22 Skrevet 11. desember 2013 ta det opp med pedleder igjen,og fortell at du ikke synes noe om kommentaren hennes ved levering i dag,og skal du bruke mindre tid forventer du at hun blir møtt i garderoben av en voksen,el at en voksen møter henne på vei til kjøkkenet. Anonymous poster hash: 89169...f79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå