Gå til innhold

Flere som starter handlinga tidlig?

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke lyst til å vente til det lengste før jeg kjøper inn det babyen min trenger. Det tar tid å finne ut hva man har lyst på og hva man trenger. Dessuten er det veldig kos:) Jeg velger å tro at dette går bra jeg, så jeg starter nok ganske snart.

Flere som tenker likt?:)

Anonymous poster hash: c32a0...56f

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144103833-flere-som-starter-handlinga-tidlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

He, he, nei :)

Venter nr 2, så har jo en del utstyr, men med nr 1 fikk jeg mange "forferdede" kommentarer da jeg ikke hadde kjøpt noe i uke 25.

For meg var det riktig å vente- du må gjøre det som er riktig for deg!

Anonymous poster hash: 7e4a0...7e2

med første venta jeg til jeg fikk vite kjønnet før det ble handla noe.... eller NEI... jeg klarte ikke! :P det ble handla inn body i uke 12... den dagen jeg hadde vært på tidlig UL for å se om alt var bra med lille knøtt.. :P Men nå tar jeg det knusende mero i og med at jeg har alt en baby trenger...hvis det blir gutt denne gangen, så må det jo handles inn en helt ny garderobe da :P

Har veldig løst å start handlingen, men skal vente til jeg er i begynnelsen av februar (altså uke 14/15). siden jeg vil være på den sikre siden før jeg handler inn ting :) Redd for å sitte med mye ting også gikk noe galt..

Anonymous poster hash: c8605...a4e

Er 10+5 og har ikke handlet inn noe ennå. Skal på ultralyd da jeg er 11+6. Da kommer jeg til å handle litt klær tenker jeg. Har allerede fått et baby sett av en av tantene til baby. Vet bok ganske sikkert hvilken vogn jeg skal ha, men kjøper den nok ikke før på våren en gang. Store ting kommer jeg nok tidligst til å kjøpe i mars/april med mindre det er noen kjempe tilbud før det. Men klær blir det nok mye av fremover :)

Annonse

Begynte i uke 10, da fordi jeg var i utlandet på jobb og fikk kjøpt enkelte ting mye billigere enn jeg får i Norge. Kjøpte så barnevogna i uke 16 allerede, fordi jeg kom over emmaljunga vogna som jeg ville ha, og de hadde 2013 modellen på tilbud. Hadde nok ventet til 3 trimester med akkurat den, hadde det ikke vært fordi jeg fikk den billigere enn først antatt. Ellers har jeg ikke kjøpt inn noe særlig mer etter det. Kommer nok sikkert til å kjøpe mer etter jul. Er ikke noe stress, men er jo trivelig å fordele opp handlingen litt. Har en tendens å glemme at jeg er gravid, så får litt påminnelse hver gang jeg handler inn noe vi trenger til babyen. :D

Anonymous poster hash: 3514a...e4b

Vi har mye etter sønnen vår, så tar handlingen med knusende ro:) 11 uker i morgen, og det har fremdeles ikke gått opp for meg at jeg har et knøtt i magen. Men igjen, klarer ikke å stresse med julegavene engang:p er fremdeles i slowmo jeg:p

Med nr en så kjøpte jeg alt kjempe tidlig, nå er jeg snart fem uker på vei med nr to og har allerede kjøpt søskenvogn :) Sikkert mange som synes det er kjempe tidlig, men jeg fant en på tilbud og er utrolig impulsiv...så da er den i hus allerede :)

Endret av Oss&2 små skatter

Jeg har allerede vært å snusa i butikkene, men akkurat nå føles alt så overveldende. Tror hodet trenger litt tid til å sette seg inn i at jeg har en baby om 8 mnd:) Regner med å komme i gang med litt handling ila. desember da, tror nok tiden kommer til å rase unna! Jeg føler på meg at denne spiren kommer til å klamre seg fast :)

I går dro jeg med min kjære inn på BabyShop, og det var så fint å se etter ting til babyen vår :) Så jeg måtte bare kjøpe noe! Endte opp med å kjøpe Stokke Tripp Trapp med Newborn-set!!! Hihi. Da er den i boks liksom, en dag før IKM :P Jeg gleder meg sånn!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...