Gå til innhold

Noen med lik erfaring?? husker jo nada fra sist jeg skulle føde ;)

Anbefalte innlegg

Har de siste ukene hatt mye kynnere, men de siste dagene og spesielt i går, hadde jeg vondt kynnere, mens smerter i ryggen og har vært ganske så klein med løs mage de siste dagene. Kan jo fly på dritern både 2-3-4 ganger i løpet av dagen.

Var hos JM i går for egentlig en samtale, men tok da dette opp. Ho tok en ul og så han lå godt nede i bekkenet og hodet så og si festet.

Ho kjente innvendig og, og plutselig sier ho " Her kan jeg kjenne hode".

Gud, da frika jeg ut altså. Så for meg at han kom med en gang da. Hehe.

Men hadde også lang livmorhals (3-4cm)

Ho sa at det er ikke sikkert det betydde noe, men det var jo litt modning på gang.

Er bare 36+4 idag og har ikke termin før 7 jan. Men har hatt på følelsen en god stund at dette blir nok desemberbarn.

Noen andre her som har vært borti noe liknende og født før? Dette er andre barnet mitt.

Fortsetter under...

husker ikke konkret hvordan det hele startet med de andre 2...  
Men jeg er nå i uke 33+1 med nr 3 og har hatt sterke kynnere 15-20 ganger pr dag i flere mnd nå. De siste 2 ukene har jeg også slitt med orntelige mens smerter og orntelig løs og vond mage...  hver morgen må jeg løpe på toalettet flere ganger pga denne løse magen...  

Men likevel var livmorhalsen min 3,6cm og lukket. Så jeg tror ikke det behøver å være noe tegn på at vi føder snart. Heller et tegn på at kroppen forbereder seg litt på hva som skal komme...  :)  jeg tror enda at det kan gå mange uker før jeg føder...  (selv om jeg fødte min forrige i uke 36. da var det spontan vannavgang uten rier og ble igangsatt.)  Kan ikke snakke for deg, men ettersom det høres ut som om vi har det ganske likt, så tror jeg ikke det blir fødsel på deg heller de første 14 dagene vertfall..  MEN alt kan jo plutselig skje da :)  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...