Gå til innhold

Huff ikke bra! :( (video)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det så ikke bra ut, men vi vet ingenting om bakgrunnen for tvangsmedisineringen, hvorfor barnevernet var innblandet osv...

Skrevet

Enig, vi vet ingenting om bakgrunnen for dette, og det at det er så mange skrivefeil i videoen, gjør dessverre at jeg personlig føler at noe ikke stemmer her. Er dette sant, så er det selvfølgelig tragisk, men jeg tror at denne saken har flere sider. Hvorfor troppet barnevern med politi opp på døren? Og så skjønner jeg ikke hvorfor foreldrene mener at Frambu har noe med dette å gjøre?

Anonymous poster hash: ca5ee...219
Skrevet

Ja, det er sant, mye vi ikke vet om dette. Men jeg reagerer på hvorfor de ga denne gutten medisinen han ikke tåler som nesten tok livet av han forrige gang, hvorfor truer de, hvorfor hører de "aldri" på foreldre. Jeg har selv opplevd å ikke bli hørt og tatt på alvor av helsevesen, og det kunne tatt livet av min gutt dersom de ikke hadde hørt på meg tilslutt da jeg nektet bastant å dra hjem. I vårt tilfelle dreide det seg om  moderat dehydrering på grunn av oppkast og diare som følge av rotavirusinfeksjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...