Gå til innhold

Progynova i naturlig syklus og bivirkninger

Anbefalte innlegg

Hei

Ser at mange bruker progynova men ikke naturlig syklus stemmer det ? Noen med erfaringer? Har fått beskjed nå at jeg skal starte med dem ifbm fryseforsøk som sansynligvis blir i naturlig syklus hvis tr kommer rundt jul/ nyttår. Så hvis noen har erfaringer å fortelle om så blir jeg takknemlig:)

Hvilke bivirkninger følger med dem?

Fortsetter under...

Hei. Jeg har brukt utrogestan ved alle mine fryseforsøk i naturlig syklus. Skal ha et nytt fryseforsøk i naturlig syklus i januar og da skal jeg bruke lutinus som støtte :)

Tror ikke det er mange som ikke bruker et progestron-preparat under et forsøk.

Lykke til med forsøket - håper tr kommer når den skal :)

Ha ei fin advent! Nyt den før du skal ut i ilden ;)

Har brukt Progynova og Crinone etter innsett i naturlig syklus. Startet opp dagen etter innsett.

Har egentlig ikke hatt så mye bivirkninger, bortsett fra litt ømme bryster og noen murringer i magen. Matlysten er på topp da..:)

Men hva som kommer av det ene eller andre medikamentet vet ikke jeg:)

Har nå ikke lykkes enda med fryseforsøk.. Hatt et negativt og et jeg ikke har avklart enda..

• 3 uker senere...

Annonse

Ånei så kjipt:( får håpe det går bra nå da med nytt ferskforsøk:) jeg skal ha fryseforsøk nå med innsett til fredag så håpet de overlever tiningen:) kjenner ikke mye til progynova litt kvalm i ny og ne men ingen ubehag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...