Eeniemeenie Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Hun skal til pappa i jula, så får gaven når hun kommer hjem. Har ski, 3 dukkevogner, lekekjøkken, og rattkjelke får hun av besteforeldre. Aner ikke hva vi skal kjøpe henne.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 Utkledningstøy, lego, trenger hun sykkel til sommeren?, skøyter Anonymous poster hash: a41ed...2e2
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 Nintendo DS Anonymous poster hash: 619ab...570
♥Madam Mim♥ Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Hobbyperler + brett Perler til kjeder osv Play douh (kitt som finnes i mange forskjellige sett.) Furreal friends katt eller ape Bilsete til dukke. Koster 99kr. Populært her på kjøreturer :-) Cd spiller med mikrofon Musikkinstrumenter
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #5 Skrevet 11. desember 2013 Barbiedukker med utstyr! Prinsessekjole Bøker Skøyter Jenter i den alderen er kanskje det enkleste å kjøpe til. Lekebutikkene bugner jo av rosa prinsessestæsj. Anonymous poster hash: 88ed2...c5c
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #7 Skrevet 11. desember 2013 Min jente som er like gammel ønsker seg rosa CD-spiller til å ha på rommet sitt, helst med mikrofon. Hun får også noen nye CD'er, Malin er populær. Anonymous poster hash: e126b...688
♥Madam Mim♥ Skrevet 11. desember 2013 #9 Skrevet 11. desember 2013 Min jente som er like gammel ønsker seg rosa CD-spiller til å ha på rommet sitt, helst med mikrofon. Hun får også noen nye CD'er, Malin er populær. Anonymous poster hash: e126b...688 Sånn har min datter på 3.5 år. Veldig populær og holder stadig konserter, gjerne med gitaren over skulderen :-)
Bumblebeee Skrevet 11. desember 2013 #10 Skrevet 11. desember 2013 Jeg har ei på 5, og det jeg vet hun får (av oss og av andre) er: Skøyter Barbieutstyr Frøken kanin bamse Rosa headset til bruk på nettbrettet Dvdspiller m/fam trådløst headset til bilen Ullklær
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 11. desember 2013 #11 Skrevet 11. desember 2013 cd spiller med mikrofon og MGPjr cd. Elsker femåringen min i hvert fall! Ellers Barbie, skøyter, klær, rosa matchende lue og vanter, prompepute, smykkeskrin (jenta mi ble nettopp fem, og dette er gavene hun ble mest glad for)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå