Gå til innhold

Falt på rompa

Anbefalte innlegg

Gikk på noe jeg trodde var bar asfalt i går, men som viste seg å ha et tynt islag oppå. Det endte med at jeg skled og ramla rett på stumpen. Det gjorde vondt der og da og utløste noen milde kynnere, men jeg har ikke hatt smerter eller blødninger i etterkant (annet enn litt smerter i rompe og lår), og har kjent godt med liv.

Jeg trenger egentlig bare en bekreftelse på at jeg ikke trenger å bekymre meg for fallet så lenge alt kjennes normalt ut. Dere ville ikke ringt lege for dette, ikke sant?

Anonymous poster hash: e7255...062

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144103812-falt-p%C3%A5-rompa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er helt sikker på det har gått fint, men jeg er en sånn person som ikke klarer å slappe helt av hvis det er 1% som er usikker på om jeg burde ringt til lege osv. Så for min del hadde jeg ringt jordmor eller lege og bare spurt via tlf - ikke fordi jeg tror du behøver det, men for å bli helt beroliget:) Men som sagt, jeg tror ikke det er nødvendig for baby sin del, men kanskje for din del?!:)

Jeg ramlet ned en bratt trapp når jeg var ca 27 uker på vei med mitt andre barn. Ramlet på ryggen/rumpa og skled hele veien ned. Fikk kraftige kynnere, og ble sendt på sykehuset...synes legen overdrev litt for jeg hverken blødde eller hadde vondt og alt var helt fint. Det de sa på sykehuset til meg, var at dersom man ikke får frisk blødning, regelmessige kynnere eller at vannet går, samt at man skal kjenne liv som vanlig, så er det som regel ingen fare. Babyene ligger veldig godt beskyttet i magen vår heldigvis :)

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...