Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Smertene sitter i høyre hofte og stråler litt nedover høyre lår. Det gjør vondt når jeg sitter og når jeg ligger på høyre side. Det gjør vondt når jeg står på høyre ben, og særdeles vondt når jeg bøyer meg framover, da er det som jeg mister alle krefter og kan knekke i to. Smertene er mest sviende, men også litt bankende og strålende. Smertene dukket opp noen dager før jeg fikk mensen sist, men har roet seg i løpet av to-tre uker. Men i dag er det ille igjen, og jeg tror jeg snart har eggløsning. Noen sammenheng her? Høyre ben er ca 7 millimeter kortere enn venstre ben, noen sammenheng? Jeg kjenner smertene godt selv om jeg sitter helt i ro, smertene er moderate. Hva hadde du gjort, hva tenker du om dette? Anonymous poster hash: 4b1e8...801
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 Uæææ, det gjør så vondt, hjelp meg! Neida, men fint hvis noen som kan noe vil skrive noe Anonymous poster hash: 4b1e8...801
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 Jeg hadde tatt en tur til nærmeste kiropraktor/naprapat og fått dem til å se på det.. Anonymous poster hash: 6d464...4ce
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Hvorfor? Anonymous poster hash: 4b1e8...801
Ileus Skrevet 11. desember 2013 #5 Skrevet 11. desember 2013 Skal jeg se på ryggen din må du nesten komme hit.
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. desember 2013 #6 Skrevet 11. desember 2013 Jeg har og litt ulike lengder på beina, og da kommer sånne smerter. En kiropraktor kan rette deg opp litt sånn at ikke bekkenet ditt er så skeivt. Ville tatt turen!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #7 Skrevet 11. desember 2013 Jeg ville ringt naprapaten. Anonymous poster hash: eea73...6a5
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #8 Skrevet 11. desember 2013 Sekretøsa, er det sant? Takk for svar alle sammen, forresten. Skulle likt er kort begrunnelse for hvorfor dere svarer slik dere gjør, slik som Sekretøsa her gjør, da er det lettere for meg å forstå Men, tilbake til deg som også har kort fot; du får også slike smerter. Blir du også betent i ryggen, eller vet du hvorfor smertene oppstår? Hva sier legen/ behandleren? hi Anonymous poster hash: 4b1e8...801
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #9 Skrevet 11. desember 2013 Jeg hadde tatt en tur til nærmeste kiropraktor/naprapat og fått dem til å se på det.. Anonymous poster hash: 6d464...4ce Hvorfor? Fordi du har vondt og de kan fikse det, stort sett. Helt klart bedre enn å skrive ett inlegg om det og håpe på en quick fix over nettet.. En kiropraktor/naprapat kan løsne/massere og gni det så det blir bedre hvertfall. Anonymous poster hash: 6d464...4ce
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. desember 2013 #10 Skrevet 11. desember 2013 Sekretøsa, er det sant? Takk for svar alle sammen, forresten. Skulle likt er kort begrunnelse for hvorfor dere svarer slik dere gjør, slik som Sekretøsa her gjør, da er det lettere for meg å forstå Men, tilbake til deg som også har kort fot; du får også slike smerter. Blir du også betent i ryggen, eller vet du hvorfor smertene oppstår? Hva sier legen/ behandleren? hi Anonymous poster hash: 4b1e8...801 Helt sant fikk det første gang når jeg var 16, men det er først nå kiropraktoren forklarte at det var bekkenet som var skeiv, og ikke nødvendigvis bena som var ulike ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå