Gå til innhold

Bestille fra BR leker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere bestilt fra BR leker?

Ser at den brannstasjonen vi planleger å kjøpe til guttungen er 300 kr billigere på nettet enn i butikk.

Hvis jeg bestiller i morgen, får jeg den da til 20 desember tro? Vi reiser da og trenger å ha fått gavene. Står 4 - 7 dager levering, men er jo mange som bestiller nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hentet pakke derfra i går. Det tok 1 1/2 uke fra den ble bestilt til jeg kunne hente den. Lenger tid enn fra de andre butikkene jeg bestilte fra på samme tid.

Anonymous poster hash: beccb...598
Skrevet

Vi bestilte 30 nov. Har ennå ikke hørt noe, og da vi ringte i går fikk vi beskjed om at det slett ikke var sikkert at vi ville motta i tide. Er siste gangen vi har bestilt derfra.

Det er greit at de har en måneds leveringstid, men da må de opplyse om det, spesielt før jul..

Skrevet

Vi bestilte 30 nov. Har ennå ikke hørt noe, og da vi ringte i går fikk vi beskjed om at det slett ikke var sikkert at vi ville motta i tide. Er siste gangen vi har bestilt derfra.

Det er greit at de har en måneds leveringstid, men da må de opplyse om det, spesielt før jul..

Da tror jeg heller at jeg kjøper legoen i butikken. Tør ikke gamble på at pakken kommer. Takk for svar

Skrevet

Har du sjekket lekmer.no ? Tok tre dager før pakken var på postkontoret nå nettopp :)

Skrevet

Har hørt mye om treg levering fra BR, så ville ikke gamblet på å bestille derfra nå. Hvertfall ikke når postgangen kan gå litt senere enn normalt om dagen heller.

Lekmer har rask leverring og bare hørt positivt om. Jeg jobber på posten, så får høre mye.

Skrevet

BR. er en useriøs lekebutikk. Bruk heller lekmer.no  Bare godt å si om de.:-)

Anonymous poster hash: a591d...6b9
Skrevet

Bestilte black friday , fikk sms om henting 9.12

Skrevet

tok 1,5 uke her fra vi bestilte på BR, til vi fikk pakken i posten. Men lekmer har rask levering hvis du finner noe der :-)

Skrevet

Hvis du tilfeldigvis bor i nærheten av Ski, så er det 25% på alt på toysrus I morgen.

Ellers kan handle fysisk i en BR-butikk og si at du vil ha den prisen som er på nettet.

Anonymous poster hash: 58665...eaa

Skrevet

Hvis du tilfeldigvis bor i nærheten av Ski, så er det 25% på alt på toysrus I morgen.

Ellers kan handle fysisk i en BR-butikk og si at du vil ha den prisen som er på nettet.

Bor vel ca 7 timers kjøring fra Ski.

Det står spesifisert på nettet at det kun er nettpris og at den ikke gjelder i butikk.

Skrevet

Mange butikker som opererer med nettpris. Jeg går likevel i butikken og ber om å få det til nettpris. Har aldri fått nei så langt. De fleste er jo interessert i å selge. Synes du skal gi det et forsøk.

Skrevet

Gjelder det kun på Ski?? Hva med den på Alna? :)

Anonymous poster hash: 57445...4f9

Skrevet

Et annet sted du ikke bør bestille fra er Mimmis.no, de har suupertreg levering....

Anonymous poster hash: 57445...4f9
Skrevet

BR er kjempetreige, regningen får du mail dagen etter du har bestilt, men det tar lang tid før du får varen. Jeg betaler ihvertfall ikke varene før jeg faktisk har fått dem altså...

Anonymous poster hash: ab430...5d5
Skrevet

Det er kun Ski som har tilbud grunnet nattåpent der i morgen. Gjelder fra kl 18 til midnatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...