Gå til innhold

Hva ville du tenk om en mann som ikke vil/tør vise deg kroppen sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av en annen tråd her inne om å være naken med mannen/kjæresten.

Hva om mannen din ble opptatt av å skjule seg så ikke du ser at kroppen hans har en og annen skjønnhetsfeil?

Selv har vi aldri tenkt på sånt så jeg ble overrasket over at det er "vanlig".

Anonymous poster hash: 6de13...546

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde vært skikkelig turn-off altså.

Mannen min er på ingen måte perfekt, men jeg elsker han og han er mer enn bra nok, han passer jo meg perfekt. At han har en naturlig selvtillit og trygghet på seg selv er en forutsetning for et godt sexliv, om han skulle begynne skjule seg for meg, aldri kunne være på badet sammen med meg, ikke vise seg naken osv hadde ikke akkurat vært positivt for samlivet vårt....

Anonymous poster hash: e89b4...d2d
Skrevet

Det hadde blit skikkelig vanskelig rett og slett.

Jeg har veldig behov for å se, kjenne, føle på mannen min.

Hvis han ikke ville vise seg naken vil jeg tro at han hadde problemer med å la meg stryke og kjenne også.

Svæt vanskelig altså..

Antagelig ville han ikke hatt selvtillit nok til at det hadde blitt noe forhold i utgangspunktet, altså vil det ikke være en reel problemstilling for meg.

Men om han plutselig skulle snu om nå... Jeg tror jeg hadde fått noia og sett for meg at jeg var grunnen.

Anonymous poster hash: 2d7aa...bfd
Skrevet

Jeg viser meg ikke for han, så han viser seg ikke for meg heller. Tror ikke han har noen problemer med å skulle vist seg for meg, litt mer at jeg får det jeg gir.

Samlivet og sexlivet er ellers helt ok, kun dette som ligger og plager..

Vi har faktisk ikke snakket om dette heller, og det føler jeg er på tide nå som vi har vært samboere over 11 år.

Var forresten meg som startet den tråden du ble inspirert av ;)

Anonymous poster hash: 4b9b5...f22

Skrevet

Jeg har heldigvis en mann som støtter meg, prater med meg og elsker meg til tross for at jeg har et anstrengt og helt sikkert skrudd bilde av egen kropp!!

Hadde det vært han så hadde jeg gjort det samme for han

Anonymous poster hash: b0b52...d92

Skrevet

Jeg viser meg ikke for han, så han viser seg ikke for meg heller. Tror ikke han har noen problemer med å skulle vist seg for meg, litt mer at jeg får det jeg gir.

Samlivet og sexlivet er ellers helt ok, kun dette som ligger og plager..

Vi har faktisk ikke snakket om dette heller, og det føler jeg er på tide nå som vi har vært samboere over 11 år.

Var forresten meg som startet den tråden du ble inspirert av ;)

Anonymous poster hash: 4b9b5...f22

Skjønner ikke at det er mulig jeg, hvordan får dere praktisk til at dere ikke ser hverandre?

Hva med når dere steller dere for kvelden, og om morgenen, går dere aldri på badet samtidig?

Vi kler av oss på badet og går til soverommet i bare trusa, kler dere av dere på soverommet etter at lyset er slått av dere da?

Hva med når dere er på ferie, deler hotellrom osv, går dere på badet etter tur og kommer tilbake til sengen tildekket?

Anonymous poster hash: e89b4...d2d

Skrevet

Hadde ikke godt. Hadde ikke kunne ha et forhold til han da. Ville følt han ikke var trygg på meg. Og selvtillit er viktig tør han ikle vise seg naken for kjæresten son engang vitner jo det jo om uteblivende selvtillit.

Så det hadde ikke godt.

Skrevet

Min eks var redd for å vise seg naken foran meg.

Sov med t-skjorta på, viste seg aldri naken rundt meg, og sneik seg til å ha lyset av når vi hadde sex.

Var veldig ivrig på å skulle seg meg naken, men han selv ville han ikke vise noe annet enn kuken, for den var han tydeligvis veldig fornøyd med.

Jeg er igrunn sikker på at han alltid har vært vant med at kroppen holdt seg i normal vekt iløpet av ungdommen, men da han begynte å nærme seg 30 la sjokoladen seg på sidene, og han ble vel litt sånn små chubby i formene.

Istedenfor å gjøre noe med problemet, så begynte han heller å gjemme vekk kroppen sin, og fortsatte med godterspisinga sin.

For meg ble dette bare totalt turn off, dette å aldri få se en naken mannekropp.

Nå er det av helt andre grunner at han ble en eks, men dette problemet med å vise seg naken hadde jeg ikke orket igjen.

Anonymous poster hash: 6ddc2...fbf
Skrevet

Det hadde jeg nok ikke taklet. Her er vi nakne på badet sammen morgen og kveld. Ingen av oss er perfekte, men vi liker hverandre slik som vi er.

Anonymous poster hash: aa5ff...920
Skrevet

Det hadde rett og slett vært så ufattelig lite tiltrekkende, at jeg ikke vet om jeg kunne hatt det slik..

Jeg hadde nok aldri fallt for en med så lav selvtillit i utgangspunktet, men om dette var noe som gradvis oppsto, så måtte vi ha pratet nøye om det, for slik kunne ikke jeg hatt det.

Man trenger ikke sprade rundt for gud og hvermann, men dersom man ikke kan være naken og intim med hverandre i et langvarig kjærlighetsforhold, da er det etter min mening noe veldig galt. Det må jo unektelig også være ganske anstrengende, samt komplisere hverdagen en del.

Anonymous poster hash: 85e9b...3db
Skrevet

Veit ikkje heilt om eg hadde kunna akseptere det, det er for meg heilt fjernt å skulle ha behov for å skjule seg for partneren sin.

Skrevet

Min er full av selvtillitt og jeg ser han naken hver dag. Vi sover naken og kler på oss på soverommet så skal godt gjøres å ikke se hverandre. Jeg vil helst ha sex med litt lys på, og det vil han også..digger å se på han!

Jeg er ikke direkte misfornøyd med min kropp men tiden og barn setter sine spor, han ser ut som guds gave til kvinnen (synes jeg da) og føler meg noen ganger litt beklem pga det..at jeg ikke ser like bra ut om dere skjønner. Teit ja

Anonymous poster hash: a67af...f25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...