Gå til innhold

Foundation for fet hud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker vanligvis bare minerals. Men har dere forslag til en god foundation? Helst ikke blant de aller dyreste merkene. Jeg blir fort blank i ansiktet.

Anonymous poster hash: eb5a9...18a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt :)

Anonymous poster hash: eb5a9...18a
Skrevet

Ingen foundation er best.

Anonymous poster hash: 86a3a...977

Skrevet

...forrige innlegger. Forklarte dårlig. Ikke bruk foundation. Huden har det best uten. Du får mindre rynker uten. Beskytt deg mot sola i stedet.

Anonymous poster hash: 86a3a...977

Skrevet

Gå til en hudpleier eller parfymeri å få tips om rens/dagkrem for fet hud. Min erfaring er at det holder ikke å bare dekke over problemet.

Skrevet

Det samme har jeg lurt på i årevis. Har prøvd omtrent alt som er å prøve. Ikke bare foundation, men renseserier, kremer, serum, toner, løspudder, kompaktpudder, mineralpudder, ingenting annet en krem, krem og pudder, krem, foundation og pudder.. Oooooogså videre.

Som svar på spørsmålet bruker jeg forøvrig en foundation fra Chanel de dagene jeg bruker dette. Til vanlig bruker jeg bare litt løspudder som jeg koster inn med en kabukibørste. Uansett hva jeg bruker eller ikke bruker er jeg komplett avhengig av anti-shine (sånne små papirlapper) som kan suge opp fett i løpet av dagen. Æsj.

Skrevet

Det samme har jeg lurt på i årevis. Har prøvd omtrent alt som er å prøve. Ikke bare foundation, men renseserier, kremer, serum, toner, løspudder, kompaktpudder, mineralpudder, ingenting annet en krem, krem og pudder, krem, foundation og pudder.. Oooooogså videre.

Som svar på spørsmålet bruker jeg forøvrig en foundation fra Chanel de dagene jeg bruker dette. Til vanlig bruker jeg bare litt løspudder som jeg koster inn med en kabukibørste. Uansett hva jeg bruker eller ikke bruker er jeg komplett avhengig av anti-shine (sånne små papirlapper) som kan suge opp fett i løpet av dagen. Æsj.

Hvor får man kjøpt anti-shane?

Anonymous poster hash: 00637...5b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...