Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #1 Del Skrevet 11. desember 2013 Jeg har en sønn som akkurat har blitt 9 mnd. Han har kunnet åle seg rundt i ca 2 mnd og har krabber i ca 1 mnd. Han drar seg opp og står på knær, samt opp på to ben. Men, han klarer ikke sitte stødig... Han har ikke begynt å sette seg opp selv, og han klarer kun å sitte i høystol om jeg støtter godt opp med puter. Han virker vinglete når det kommer til sitting, men ikke ellers. Er det vanlig å kunne krabbe etc før man sitter? Har lest at krabbingen kommer etter at de har lært seg å sitte. Nervøs førstegangsmamma som jeg er så stresser jeg litt for dette Hvordan var det med deres babyer? På forhånd takk for svar Anonymous poster hash: 3394a...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #2 Del Skrevet 11. desember 2013 Vår datter kunne ikke sette seg opp da hun var et år, og kunne/ville bare sitte på knærne, til tross for at hun hadde krabbet i flere måneder og kunne stå. Vi fikk etter hvert en henvisning til fysioterapeut. Med trening på balanse og utvikling av reflekser ordnet det seg. Hun er i dag en rask treåring. Jeg tror din sønn fremdeles er i en alder hvor det meste er innenfor normalen, men du kan jo gjerne diskutere det med helsesøster. Fysioterapi for barn er et lavterskeltilbud (og vår datter elsket å gå der - mye moro med leker, baller, hoppedyr etc.). Anonymous poster hash: 93963...3f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 11. desember 2013 #3 Del Skrevet 11. desember 2013 Min satt første gang samme dagen han sto. Han hadde ikke da, og heller ikke nå tid til å sitte :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 11. desember 2013 #4 Del Skrevet 11. desember 2013 Altså krabbet han i lang tid før han satt på rompa ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå