Gå til innhold

Noen som er intensivsykepleiere her? Har litt lyst og ta slik videreutdanning, men må man

Anbefalte innlegg

Skrevet

jobbe 3 delt turnus? Sliter en del med migrene og blir ikke bedre av og være på jobb om natten så om jeg må ha nattevakter tror jeg nesten jeg bare må droppe disse planene. Jobber nå 2 delt turnus og synes det er helt ok.

Anonymous poster hash: 5d5c6...442
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der jeg jobber nå samt der jeg jobbet før, var det tredelt turnus. Du kan jo evt søke deg til dagkirurgiske avdelinger (postoperativ) da de bare har dag og litt utover kvelden. Feks Diakonhjemmet, Moss og Martina Hansen har dagkirurgiske postop mener jeg. Evt ta sjansen på at intensivavdelingen du søker deg til har ønsketurnus, slik at du kan sette opp færrest mulig nattvakter. Fantastisk yrke-har aldri angret-selv om en kommer oppi mange grusomme skjebner.

Anonymous poster hash: fbc88...c18

Skrevet

Der jeg jobber nå samt der jeg jobbet før, var det tredelt turnus. Du kan jo evt søke deg til dagkirurgiske avdelinger (postoperativ) da de bare har dag og litt utover kvelden. Feks Diakonhjemmet, Moss og Martina Hansen har dagkirurgiske postop mener jeg. Evt ta sjansen på at intensivavdelingen du søker deg til har ønsketurnus, slik at du kan sette opp færrest mulig nattvakter. Fantastisk yrke-har aldri angret-selv om en kommer oppi mange grusomme skjebner.

Anonymous poster hash: fbc88...c18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...