SusQ Skrevet 10. desember 2013 #1 Del Skrevet 10. desember 2013 Klarer ikke helt å få bestemt meg for hva jeg synes er best at babyen sover i den første tiden. Noen med erfaringer eller tips? Sist lånte vi en bedside crb og den var jo veldig praktisk, men ble kanskje ikke så mye brukt da baby hadde kolikk og nesten bare sov hvis han lå på magen min eller i armkroken. Nå med to små barn tenker jeg at det kanskje er greit å ha den slik at jeg kan ha ungene på hver sin side av meg (hvis kommende storebror kommer inn om natten) uten å være redd for at noen faller ut av senga, eller at storebror ruller opp på baby hvis de begge ligger midt i senga. Men så tenker jeg at det kanskje er like greit med en vugge på hjul ved siden av sengen vår, men det blir kanskje mer styr når man skal ta opp og legge baby ned før og etter amming? Og hvis baby ikke sover i egen seng uansett så er jo poenget helt borte.... Som dere skjønner er jeg forvirra Hva tenker dere? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144103743-bedside-crib-vs-vugge-p%C3%A5-hjul/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå