Gå til innhold

Må dere bruke penger fra sparekonto eller lignende for å få råd til å kjøpe julegaver eller klarer dere det på den vanlige lønna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg må ta litt fra sparekontoen i år. Litt kjedelig men trøster meg med at det er jo mine penger som er på sparekontoen da, ikke lånte:-)

Hvordan er det med dere, klarer dere julehandelen på vanlig lønn?

Anonymous poster hash: 95f31...3df
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får ikke til alt på vanlig lønn i permisjon nei.

Men prøver å ikke ta av ;)

Skrevet

Med halv skatt på desemberlønn og relativt moderate gaver går det helt fint.

Anonymous poster hash: e130d...dad

Skrevet

Måtte sprette opp sparekontoen her, men det kommer av at jeg gikk tom for penger nå før neste lønning kommer. Er også ute i permisjon:)

Anonymous poster hash: 69d7e...35b

Skrevet

Klarte oss på bare lønna. Men har ikke kjøpt gave til hverandre enda da. :-)

Skrevet

tenkte i sommer at jeg skulle sette av litt hver mnd, men det gikk dårlig da alt annet skjedde så måtte bruke hele lønna på det. tar litt av sparekonto, men heldigvis ikke mer enn 2000,- det sparer jeg fort inn igjen :)

Anonymous poster hash: 7d0ff...e2e
Skrevet

Bruker lønnspengene til det. Men kontoen gikk tom i går, da, så bra vi får lønn i morgen med halv skatt. ;)

Skrevet

Kjøper for sikkert 10'. Vi klarer det på lønna, for vi har så lavt forbruk ellers. Kjøper omtrent ikke klær, sminke, reiser osv.

Anonymous poster hash: 298f6...4f3

Skrevet

Kjøper for sikkert 10'. Vi klarer det på lønna, for vi har så lavt forbruk ellers. Kjøper omtrent ikke klær, sminke, reiser osv.

Anonymous poster hash: 298f6...4f3

Skrevet

Det går akkurat med brukskontoen med gaver og julefeiring og det hele. Men det er ikke bare denne månedens lønn likevel, ettersom vi hadde litt ekstra på brukskontoen.

Anonymous poster hash: 709a0...b24
Skrevet

Begynte i september med å kjøpe 3-4 gaver i mnd, så siden jeg har spredd det går det fint på vanlig lønn.

Kredittkortregning som er skyhøy denne mnd, men får stor lønn neste uke så da er vi i boks.

Skrevet

Klarer det med vanlig lønn, vi kjøper moderate gaver og tar ikke helt av med gaver til tusenvis av kroner. Har spredt gavene utover 2-3 mnd så det går fint. Den store desemberlønningen går jo uansett med til de større regningene som kommer i des/jan, som alle forsikringer og kommunale avgifter.

Anonymous poster hash: 0460b...fd6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...