Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Jeg startet i ny jobb for bare uker siden. Jobber i en stor butikk. En annen mann og jeg jobber i to ulike avd. Han går lange omveier i butikken bare for å gå forbi meg. Jeg er singel. Han vet jeg ikke. han er veldig til å forsvare meg når jeg har gjort ting feil eller noe. Jeg har hvert ute av dette alt for lenge og trenger litt innspill. Anonymous poster hash: bb9d7...04d
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 Ingen? Anonymous poster hash: bb9d7...04d
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 Han er interessert? Smalltalk med han da vel å se om han er villig til å prate eller ikke? Anonymous poster hash: 3d1db...8ad
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 Det skjønner du vel? bekreftelsessyndrom much? Anonymous poster hash: d62b1...d53
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #5 Skrevet 10. desember 2013 Jeg er så dårlig på sånt. Får prøve å vise interesse for å bli kjent. Se hvor det fører hen. Anonymous poster hash: bb9d7...04d
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #6 Skrevet 11. desember 2013 Så du skal se hvor det fører hen? Jeg ville aldri lagt meg på den linja så tidlig i en ny jobb. Og ikke ville jeg lagt meg etter en kollega heller. Det er jo en person du må forholde deg til profesjonelt , og litt kjipt hvis dere har en ting på gang, og hvis dere da står på to forskjellige nivå, så er det ikke så bra :-P men lykke til Anonymous poster hash: 2ccf8...801
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå