Nebbdyret Skrevet 13. desember 2013 #26 Skrevet 13. desember 2013 Meinte sjølvsagt Edina Sofie :-) Ellers kan eg kome på: Eskil Johan/Johannes Endre Johan/Johannes Eirik Johan/Johannes Even Johan/Johannes Erlend Emrik Emre Saman med Johan/Johannes som navn nr. 2, litt fantasilaus ikveld hehe Teddy Freddy Trym Even Trym Eirik Lykke til med valget :-)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #27 Skrevet 13. desember 2013 Meinte sjølvsagt Edina Sofie :-) Ellers kan eg kome på: Eskil Johan/Johannes Endre Johan/Johannes Eirik Johan/Johannes Even Johan/Johannes Erlend Emrik Emre Saman med Johan/Johannes som navn nr. 2, litt fantasilaus ikveld hehe Teddy Freddy Trym Even Trym Eirik Lykke til med valget :-) Mange fine forslag får se litt på det! Likte Emre og Emrik litt, og Trym var egentlig kjempe søtt, men såklart kjenner jeg to stykker som heter det, som popper opp når jeg leser navnet! Nei får tenke litt takk for enda fler forslag! Selv liker jeg Aleksander/Alexander som mellomnavn, da den viktige personen i slekta mi het det også Anonymous poster hash: effaa...097
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #28 Skrevet 13. desember 2013 Fint navn og fin kombinasjon. For gutt: Edvin, Eivind. Anonymous poster hash: 96131...1b0
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #29 Skrevet 14. desember 2013 Fint navn og fin kombinasjon. For gutt: Edvin, Eivind. Anonymous poster hash: 96131...1b0 Eivind forbinder jeg med flere andre, så det går ikke Edvin har jeg hørt fra mange i det siste, og liker det egentlig litt! Tviler på at kjæresten min gjør det men, haha. Hi Anonymous poster hash: effaa...097
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå