Gå til innhold

Spare ut bryn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en periode da jeg nappet bryna litt for mye. Nå har jeg bestemt meg for at jeg vil spare de ut mest mulig, for så å nappe på nytt. Det er kjedelig og ser ikke ut, men What a hek!

Men syns de som vokser ut er så himla harde.

Skal jeg gi blaffen eller fortsette?

Noen tips?

Anonymous poster hash: a364c...a3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortsett og bruk litt øyebrynspudder for å jukse litt ;)

Anonymous poster hash: 53801...f5f
Skrevet

Fortsett og bruk litt øyebrynspudder for å jukse litt ;)Anonymous poster hash: 53801...f5f

Hvor lenge? Mine bryn vokser fort... Burde jeg gå til frisør for å ikke ødelegge dem igjen?

Skrevet

Fortsett og bruk litt øyebrynspudder for å jukse litt ;)Anonymous poster hash: 53801...f5f

Hvor lenge? Mine bryn vokser fort... Burde jeg gå til frisør for å ikke ødelegge dem igjen?

Alltid bedre å la en som virkelig kan det forme brynene ja. Da får du jo også innføring på hva som kler deg best :) 

Skrevet

Hvor lenge? Mine bryn vokser fort... Burde jeg gå til frisør for å ikke ødelegge dem igjen?Anonymous poster hash: a364c...a3a

Alltid bedre å la en som virkelig kan det forme brynene ja. Da får du jo også innføring på hva som kler deg best :)  Anonymous poster hash: 53801...f5f

Da gjør jeg det!:) Tusen takk for at du svarte meg:D

Skrevet

Hvor lenge? Mine bryn vokser fort... Burde jeg gå til frisør for å ikke ødelegge dem igjen?Anonymous poster hash: a364c...a3a
 Alltid bedre å la en som virkelig kan det forme brynene ja. Da får du jo også innføring på hva som kler deg best :)  Anonymous poster hash: 53801...f5f

Da gjør jeg det! :) Tusen takk for at du svarte meg:D

Bare hyggelig! Og lykke til! Alltid kjedelig når ting skal vokse ut igjen (Tenker med gru på når jeg ble skamklippet av frisør) men resultatet blir ofte myyye bedre da :)

Skrevet

Da gjør jeg det! :) Tusen takk for at du svarte meg:DAnonymous poster hash: a364c...a3a

Bare hyggelig! Og lykke til! Alltid kjedelig når ting skal vokse ut igjen (Tenker med gru på når jeg ble skamklippet av frisør) men resultatet blir ofte myyye bedre da :)Anonymous poster hash: 53801...f5f

Takk for det. Åhhh ja, jeg vet...! Jeg ble skamklippet i sommer jeg, tok lang tid å få det langt og fint, så jeg har skrekken for frisører nå. Men jeg overlevde. :)

Skrevet

Da gjør jeg det! :) Tusen takk for at du svarte meg:DAnonymous poster hash: a364c...a3a
 Bare hyggelig! Og lykke til! Alltid kjedelig når ting skal vokse ut igjen (Tenker med gru på når jeg ble skamklippet av frisør) men resultatet blir ofte myyye bedre da :)Anonymous poster hash: 53801...f5f

Takk for det. Åhhh ja, jeg vet...! Jeg ble skamklippet i sommer jeg, tok lang tid å få det langt og fint, så jeg har skrekken for frisører nå. Men jeg overlevde. :)

Begynte å klippe seg jeg ;)

Kjekt å ha krøller, for da ser ingen om det blir litt skjevt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...