Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Vi har 3 barn og jeg er i mammapermisjon fortiden. Jeg går veldig lite ut for at babyen ikke skal bli syk. Mannen hjelper aldri til på natta når babyen våkner, men våkner hver morgen og gjør klar de andre barna som han også levere til barnehagen mens jeg tar igjen litt til. Han går på jobb og er tilbake 15-16 tiden. Da henter han barna. Jeg tar meg av hele husarbeidet som aldri blir ferdig og lager middag hverdag. Både babyen og husarbeidet sliter meg ut. Når barna kommer tilbake er både huset og maten klar og de kan begynne å få tid sammen med oss, men da forsvinner pappaen og jeg blir alene med de. De krangler, tuller, ødelegger. Når det er legge tid skal de på badet for å dusje og pusse tenner. Alt dette gjør jeg helt alene og i de fleste gangene mens babyen gråter! De nekter å legge seg før de har fått høre natta historie. Han er ute hver enste dag og kommer veldig sent på kvelden. Akkurat nå sitter jeg alene og skriver på din baby mens barna har lagt seg og mannen er fortsatt ute. Anonymous poster hash: 47ac8...f4c
Trultemor85 Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 Hvorfor skrev du snill? Synes virkelig ikke han er snill.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 Hva er det han driver med ute hver kveld da? Han legger jo bare alt ansvar fra middag og utover på deg, synes ikke akkurat det er noe rope "flink mann" for.... Anonymous poster hash: f2995...e61
Frk lykkelig Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 Jeg synes han er snill som både leverer og ordner på morgenen og henter. Men å forsvinne hver kveld er jo litt spesielt da... Når ser han babyen egentlig??
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #6 Skrevet 10. desember 2013 Hørtes veldig bra ut... helt til jeg nærmet meg midten av innlegget ditt. Han gjør jo en bra jobb på starten av dagen, men synes ikke det er noen selvfølge at du skal lage maten hver dag og ha hele husarbeidet selv om du er i permisjon, det er jo på en måte din jobb og jeg regner med at dette er noe dere bytter på med når begge jobber? Pluss at han bør ta sin del av barna på kvelden. Du jobber jo hele natta og formiddagen med babyen og det du evt rekker av huset. Resten er felles mener nå jeg. Tror kanskje ikke han ser og forstår hvor mye jobb det er for deg. Kanskje han føler han tar veldig mye uten å se hvor mye du gjør? Har han gått hjemme i pappaperm med tidligre barn med samme krav som det du har? Anonymous poster hash: 2b704...2ae
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #7 Skrevet 10. desember 2013 Synes han virker egoistisk, jeg. Men har du snakket med ham om dette, eller har det bare gått seg til slik og du har godtatt det? Det er jo ikke første barnet deres. Hva er det han gjør ute hver eneste kveld til sent, da? Hvorfor prioriterer han ikke mer tid med familien? Hva med helgene? Anonymous poster hash: 8953b...e2a
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #8 Skrevet 10. desember 2013 Er han snill fordi han står opp om morgenen og kjører barna i bhg? Anonymous poster hash: 4778e...244
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #9 Skrevet 10. desember 2013 Du går ikke ut med babyen fordi den kan bli syk?!?! Hvor lenge skal du mure deg inne? Men ellers var han ikke mye snill nei. Anonymous poster hash: 881c3...a6c
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #10 Skrevet 10. desember 2013 Han har jo ikke noe familietid selvom han er grei som leverer og henter i barnehagen. Han har jo ingen 24/7 jobb, men det har jo du. Han burde jo hjelpe til med barna ellers før legge tid og evt med matlaging innimellom og husarbeid om du er sliten eller ikke rukket alt på dag tid. Anonymous poster hash: 4481b...96d
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #11 Skrevet 10. desember 2013 Reagerte egentlig mest på at du ikke går ut for at babyen ikke skal bli syk? Hvorfor skulle den bli syk av å gå ut? Høres ut som om du har godt av å komme deg ut litt! Ikke vær så nøye på husarbeidet, gjør ingenting om det flyter litt. Prøv å kose deg med baby på dagtid og gjør ting for deg selv 😃👍 Syns forøvrig han høres egoistisk ut, han tar jo ikke del i familielivet. Hva driver han med på kveldstid da?? Anonymous poster hash: e5673...587
Strandloppa og lillebror Skrevet 10. desember 2013 #12 Skrevet 10. desember 2013 Har ingen forutsetning for å bedømme om han er snill eller ikke ut ifra det du skriver. Hvorfor ønsker han ikke å tilbringe tid med familien sin? I mine øyne er det både ansvarsfraskrivelse og egoisme å oppføre seg på den måten. Tror jeg ville spurt om han i det hele tatt er interessert i å være i dette forholdet, og dersom svaret er ja, gitt et ultimatum. Man må være to, det er nå min mening.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #13 Skrevet 10. desember 2013 Til deg som nevnte baby: Han ser barna veldig lite. Idag tok mellomste tak i han og ville kle av han for at han ikke skal gå ut Jeg klarer ikke å få han til å slutte å være ute. Han sier at han treffer vennene sine, MEN HVERDAG?!?!!! Jeg blir helt oppgitt. Anonymous poster hash: 47ac8...f4c
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #14 Skrevet 10. desember 2013 Sånn er min også, eller han forsvinner ikke. Han er utenfor og jobber på tilbygget slik at det skal bli klart til jul... Jeg synes min er snill jeg! Men nå har jeg vett til å spør om hjelp når jeg trenger det og han hjelper... Anonymous poster hash: d9186...29c
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #15 Skrevet 10. desember 2013 Jeg ville kalt mannen egoistisk. Sett ned foten! Å kjøre barna til og fra bhg fritar ham ikke fra å bidra i familien ellers. Anonymous poster hash: 1ffba...12b
Elsker livet Skrevet 10. desember 2013 #16 Skrevet 10. desember 2013 Jeg syns du er heldig som slipper å stelle og kjøre barna. Det har jeg gjort her hos oss og mener det bør være min jobb. Men jeg syns det er viktig at begge får tilstrekkelig med søvn, så nattevåk bør deles på om mulig. Han bør heller ikke dra noe sted før barna er i seng. At du tar husarbeid og middag syns jeg er helt fair så lenge du er hjemme og ikke babyen har noe spesielle behov.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #17 Skrevet 10. desember 2013 Jeg går jo ut med babyen, men ikke hverdag og hvis jeg skal ut så gjør jeg alt husarbeid klar på forhånd. Nå begynner det å bli for kalt og små babyer tåler ikke kulden. Jeg har snakket med han mange ganger, men virker som jeg snakker til veggen. Anonymous poster hash: 47ac8...f4c
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #18 Skrevet 10. desember 2013 Til deg som nevnte baby: Han ser barna veldig lite. Idag tok mellomste tak i han og ville kle av han for at han ikke skal gå ut Jeg klarer ikke å få han til å slutte å være ute. Han sier at han treffer vennene sine, MEN HVERDAG?!?!!! Jeg blir helt oppgitt. Anonymous poster hash: 47ac8...f4c HI HER Anonymous poster hash: 47ac8...f4c
Strandloppa og lillebror Skrevet 10. desember 2013 #19 Skrevet 10. desember 2013 Hva mener du med at du ikke klarer å få ham til å være hjemme? Har du sagt at du og barna ønsker ham hjemme? Du kan nesten ikke tvinge han hvis ikke han vil, men da har du det kanskje bedre uten?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #20 Skrevet 10. desember 2013 Jeg går jo ut med babyen, men ikke hverdag og hvis jeg skal ut så gjør jeg alt husarbeid klar på forhånd. Nå begynner det å bli for kalt og små babyer tåler ikke kulden. Jeg har snakket med han mange ganger, men virker som jeg snakker til veggen. Anonymous poster hash: 47ac8...f4c HI HER OG! Anonymous poster hash: 47ac8...f4c
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #21 Skrevet 10. desember 2013 Virker som han driter i både deg og ungene sine. Hvilken far vil ikke være med barna sine på ettermiddag og kveld? Mannen er en dårlig far. Anonymous poster hash: 56864...dd5
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #22 Skrevet 10. desember 2013 Jeg går jo ut med babyen, men ikke hverdag og hvis jeg skal ut så gjør jeg alt husarbeid klar på forhånd. Nå begynner det å bli for kalt og små babyer tåler ikke kulden. Jeg har snakket med han mange ganger, men virker som jeg snakker til veggen. Anonymous poster hash: 47ac8...f4c Stakkars dine to andre barn vist du mener det er for kaldt for mini og være ute nå. Være inne hele dagen... Innlegget ditt begynte bra med mannen, men for en dust han ble... Litt spes at han er ute hver dag med sine kompiser som han kaller det... Eller elskerinne som det høres ut som.... Anonymous poster hash: b9d47...7a8
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #23 Skrevet 10. desember 2013 Hva mener du med at du ikke klarer å få ham til å være hjemme? Har du sagt at du og barna ønsker ham hjemme? Du kan nesten ikke tvinge han hvis ikke han vil, men da har du det kanskje bedre uten?Jeg har snakket med han og for å være helt ærlig så har jeg tenkt tanken. Han gjør jo ikke så veldig mye når han våkner med barna heler. Jeg gjør alt klart til morgen, klær og matpakken. Barnehagen ligger 3-5 min til fots fra huset. Hi Anonymous poster hash: 47ac8...f4c
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #24 Skrevet 10. desember 2013 Egoistisk vil jeg kalle han. Anonymous poster hash: 8fa2a...257
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #25 Skrevet 10. desember 2013 Jeg hadde forlatt huset, rett før han og de andre barna kom hjem, hver eneste dag, så kan han han få igjen med sin egen medisin.. Ta deg en tur på f.eks et handlesenter kos deg på kafe, babykino eller hva som helst, bare du er vekke et par timer etter at han er kommet fra jobb.. Hvis jeg hadde hatt en sånn mann , så hadde ikke vårt forhold holdt lenge. Har du vurdert en tur på familievernkontoret? Der ville han blitt satt på plass en gang for alle, kanskje det er det han trenger- å få høre sannheten fra noen andre enn deg. Anonymous poster hash: aa68a...820
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå