Gå til innhold

Formulering av oppsigelse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal si opp jobben av helsemessige årsaker.

Har noen tips til hvordan jeg skal formulere meg? om jeg bare skal skrive det rett ut eller hva?

Anonymous poster hash: 0e3c4...7b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sier herved opp min stilling fra dags dato, da jeg søker nye utfordringer.

Jeg takker for godt samarbeid.

MVH xxxxx

Noe i den duren her.. Når jeg har sagt opp har jeg ikke skrevet et hel masse. Har bare skrevet at jeg sier opp fra dags dato.

Om du vil skrive hvorfor du sier opp er opp til deg selv og ikke noe du må.

Skrevet

Takk for meiii ;)

Anonymous poster hash: b462a...7b0

Skrevet

Jeg ville bare skrevet et kort brev brev (husk dato), der du skriver at du sier opp. Vis til oppsigelsestiden og få ned når siste arbeidsdag er.

Det med helsa ville jeg tatt muntlig med sjefen etterpå hvis du føler for å snakke om det ;)

Skrevet

Jeg må ta med det med helsa så jeg ikke får "karantenetid" på evt dagpenger. Så det er det jeg tenker litt på.

Skrevet

Jeg må ta med det med helsa så jeg ikke får "karantenetid" på evt dagpenger. Så det er det jeg tenker litt på.

Eh, får du ikke karantenetid dersom du skriver at det er pga helsa? Hvordan det?

Anonymous poster hash: d2ff0...314

Skrevet

Man skriver kort at jeg sier herved opp min stilling som "blablabla" fra den og den datoen. Viser til oppsigelsestiden som er"så og så lang" med slutt dato.

Hvorfor må du si noe om årsaken? Sjefen har ingenting med det og gjøre, selv ikke når du er sykemeldt har sjefen rett tilog vite hvorfor. Om du får penger fra NAV, spiller det vel ingen rolle om sjefen vet hvorfor du sa opp?

Anonymous poster hash: 9d8b5...a54
Skrevet

Det var dette jeg ble fortalt av saksbehandleren på NAV da, men skal sjekke litt mer opp i det ja. Vil ikke skrive mer enn nødvendig hvis det ikke spiller noen rolle, men som sagt, det var dette de anbefalte på NAV. Rart...

Skrevet

Får ingenting fra NAV nå, det er for å ikke få de dagene uten rett på dagpenger om man sier opp selv.

HI i dette og forrige innlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...