Gå til innhold

Hva synes dere om dette navnet?

Anbefalte innlegg

Edina, oppkalt etter en viktig person for meg i slekta som het Eddy. Vil gjerne ha dobbeltnavn, så evt Edina Sofie? :) Eller forslag til et annet navn man kan ha etter Edina?

Også klarer jeg ikke å komme med et guttenavn som kan være oppkalt etter Eddy. Edvard og Edmund osv er liksom ikke helt vår type navn! Forslag? :)

Anonymous poster hash: b816b...b4e

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144103696-hva-synes-dere-om-dette-navnet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Edina er helt ok, passet bra sammen med Sofie. Eller hva med Edel, Edna eller Edith? Edgar eller Eddie på gutt?

Føler navnene du foreslår høres så.. gammeldags ut. Eddie kunne kanskje gått på gutten. Men av alle de navnene synes jeg Edina var det fineste :) takk for svar!

Edina er kjempefint! Edina Isabel eller Edina Louise. Sofie er litt oppbrukt som mellomnavn, synes jeg.

Liker Edvard. Eller hva med Edvin?

Jeg også synes Sofie er litt oppbrukt, men var det jeg syntes passet best, og falt mest for :) ellers kunne Isabel gått også, men føler det også er ganske oppbrukt egentlig. Samboeren min liker ikke sånne type navn som Edvard og sånn, er litt i tvil selv, men kunne vært en mulighet :)

Hi

Edina er fint og passer fint inn i oppkallingstradisjonene.

Edina Sofie synes jeg er pent - og det er nok en fordel å ha et velkjennt navn nr to siden navn nr en er såpass usedvanlig.

Ikke sant :) så kan hun jo i såfall velge om hun vil bruke Sofie i stedet når hun blir eldre også!

Hi

Edina er helt greit. Syns Sofie også fungerer bra med Edina. Jeg syns at når en har et spesielt fornavn, så passer et normalt mellomnavn. For om hun ikke liker Edina, så blir Sofie en fin kontrast, så jeg tviler på at hun hadde mislikt både Edina og Sofie

Andre forslag:

Edora

Edara

Edelia

Edaline

Edda

Edita

Edeline

Edvardine

Edena

Edwina

Edalie

Edric

Ed

Edison

Edina er helt greit. Syns Sofie også fungerer bra med Edina. Jeg syns at når en har et spesielt fornavn, så passer et normalt mellomnavn. For om hun ikke liker Edina, så blir Sofie en fin kontrast, så jeg tviler på at hun hadde mislikt både Edina og Sofie

Andre forslag:

Edora

Edara

Edelia

Edaline

Edda

Edita

Edeline

Edvardine

Edena

Edwina

Edalie

Edric

Ed

Edison

Så mange fine forslag! Jeg er enig med deg, synes det passer så fint på så mange forskjellige måter :)

Hi

Annonse

Så bra:)

Edin tenkte jeg på når jeg tenkte på guttenavn først, det var da jeg kom på Edina som jentenavn i stedet :D Fint forslag, men da tenker jeg på hun som heter "Anja(?) Edin" eller noe, hehe.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...