Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Dere som bor i hus/rekkehus altså. Og som har sånn postkasse med dobbelt lokk. Ser det dumt ut med lås på? Anonymous poster hash: 552a9...6d8
det er berre mordi Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 Er det blitt såpass ille her til lands at vi må ha hengelås på postkassene? Eg hugser då eg vaks opp. Då var vi på ferie i 14 dagar kvar sommar, og nøkkelen stod i utdøra, slik at folk kunne låse seg inn sjølv
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 Jeg aner ikke, derfor jeg spør:) Jeg vil ha det, da jeg ikke stoler på tidligere eier. Hun har rundlurt oss, vi er midt oppe i en forsikringsak, i tillegg har hun ikke gitt oss alle nøkler og låst seg inn når vi ikke har vært der. Vi har bytter lås, men det frister med lås på postkassa. Men vil jo ikke om det ser helt dumt ut:) Anonymous poster hash: 552a9...6d8
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 Ja, det har vi og dette fordi vi er blitt utsatt for identitetstyveri- hele familien.. Så den hengelåsen får se så dum ut som den vil, men det driter jeg i. Er mer opptatt av vår egen sikkerhet.. Hva andre måtte mene burde være totalt likegyldig Anonymous poster hash: 245cc...49d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå