Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Hei, vi nærmer oss jul og krangling om deling av barn. Jeg har barna Tor-søn annenhver uke + en ettermiddag. Når jula kommer nå så er det min helg 19-22des. Jeg har lagt frem et forslag på at jeg kan ha de da frem til 27des ( julekveld er vi sammen) og at hun har de fra 27-1jan (nyttårkveld sammen). Da er helga mi igjen fra Tor 2-søn. 2 og 3 januar er planleggingsdager så da tar jeg fri fra jobben. Her er hennes forslag: jeg har de 19-22des, hun har 22-27des jeg igjen 27-1jan, hun 1-2jan, å da er det min helg igjen. Kan hun kreve det? Anonymous poster hash: 848ea...b63
Babymammaen Skrevet 13. desember 2013 #2 Skrevet 13. desember 2013 Hei:) Nå vet jeg ikke hvor lenge dere har vært fra hverandre, men er det ikke vanlig å ha annenhver julaften og nyttårsaften? Ikke at man må gjøre det som er vanlig da:) Men det høres jo greit ut at man har barna julaften det ene året og nyttårsaften neste år? Syns jeg da. Men ikke sikkert dere var fra hverandre i fjor. Tenker at jula må planlegges litt utenom vanlig samvær jeg siden julaften faller på ulike dager hvert år. Ellers veit jeg ikke om hu kan kreve noe. Man må vel prøve å bli enig bare. Selv om det kanskje er vanskelig da.
Appelsinpiken Skrevet 13. desember 2013 #3 Skrevet 13. desember 2013 Vi har hos den ene lillejulaften til 4. Dag, og 4.dag til 2. Januar. Når man alikavel må ha to hjem er det best å være mest mulig i ro, og minst mulig bytter har vi erfart. Så vi har bonusen annenhver torsdag til mandag. Vi har dette fast annenhver jul, uavhengig hvem som har samvær når.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå