Gå til innhold

Vi som blir gravide i UKE 2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere som tester med strimmel. Er det evt en tydelig teststrek som kommer opp eller er den helt hvit. Jeg tok en strimmeltest kl 17 for å sjekke og jeg syns det kom opp en sterk kontrollstek og en litt svak teststrek. Men tørr ikke å juble ennå siden jeg aldri har brukt strimlene før.

Annonse

Gratulerer, Thie88! :D

Lurer på hva som skjer med meg selv her nå. TR har ikke akkurat kommet som den bør. Bare svakt rosa ennå på papiret.. Kanskje bare vente og se hva som skjer. Prøve å ta en test igjen i morgen. Glemte å ta i dag..

Når det gjelder bildet ditt, Thecar89, så får jeg ikke sett det :(

Når det gjelder strimler så har jeg kun erfart negativ nest hittil.. Og da har kontrollstreken vært veldig tydelig, mens resten har vært helt hvit. Om det er to streker, selv om teststreken er svak, vil det si positiv :) Er det ikke slik a?

Jeg har tatt bilde med mobilen. Og jeg fikk se to streker, men det tok 2 min før den kom opp.og dwn ble ennå tydeligere etter 5 min. På bruksanvisningen skal man ikke lese av etter 5 min. Hvordan legger jeg ut bilde som alle kan se inne på denne tråden? Det går ikke Ann å trykke pp linken osv.Vil så gjerne vise

Annonse

Dere som tester med strimmel. Er det evt en tydelig teststrek som kommer opp eller er den helt hvit. Jeg tok en strimmeltest kl 17 for å sjekke og jeg syns det kom opp en sterk kontrollstek og en litt svak teststrek. Men tørr ikke å juble ennå siden jeg aldri har brukt strimlene før.

fikk svak positiv jeg også. Og som ble sterkere og sterkere ::) så absolutt positiv.. Gratulerer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...