Gå til innhold

Vi som blir gravide i UKE 2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

IKM UKE 2

Mandag 6 januar

- Flutili (pp2)

Tirsdag 7 januar

- KlarForBarnNr2 (pp5)

- Frupedersen (pp2)

- Thie88

Onsdag 8 januar

- Håpefull86 (pp1)

Torsdag 9 januar

- Lille Ugla (pp8)

- Thecar89 (pp7)

Fredag 10 januar

-vaskedama 09 og 11 pp2

Lørdag 11 januar

- mama foodie (pp10)

- fru Monalisa (pp9)

Søndag 12 januar

-

Gravide

9pzk.jpg

klokken 06 om morgenen 10 DPO.. Etter 3 min kom det opp en strek, den viser bedre i virkeligheten enn på bildet.. Men den er så svak at jeg tørr ikke juble akkurat! 

Er det bare jeg som ser noe?? Det er lov å være ærlig altså. Jeg ser ikke noe på bildet selv fra PC egentlig. kun mobil.. åååå, hvorfor venter jeg ikke bare til TR eller IKM dato :o

Har en med ukeindikator, men den tørr jeg ikke bruke så tidlig. Tror jeg tar en ny test i kveld. Kanskje det er litt tidlig enda:P

9pzk.jpg

klokken 06 om morgenen 10 DPO.. Etter 3 min kom det opp en strek, den viser bedre i virkeligheten enn på bildet.. Men den er så svak at jeg tørr ikke juble akkurat!

Er det bare jeg som ser noe?? Det er lov å være ærlig altså. Jeg ser ikke noe på bildet selv fra PC egentlig. kun mobil.. åååå, hvorfor venter jeg ikke bare til TR eller IKM dato :o

Har en med ukeindikator, men den tørr jeg ikke bruke så tidlig. Tror jeg tar en ny test i kveld. Kanskje det er litt tidlig enda:P

Ojojoj... ser det er en svak svak strek der :) Gratulerer ♡♡

Var sånn jeg også når jeg ble gravid :) trodde jeg innbilte meg strek oå første test, og dagen etter så kom det en svak svak strek... hihihi.. så gøy

Sitter på PC, så ser ingen strek.. Men så er det tidlig og øynene mine har ikke våknet ennå :P Men! Gratulerer, og krysser fingrene for at du virkelig er gravid! :D Hmm... lurer på om jeg klarer å vente til over helga med å starte testinga.....

Sitter på PC, så ser ingen strek.. Men så er det tidlig og øynene mine har ikke våknet ennå :P Men! Gratulerer, og krysser fingrene for at du virkelig er gravid! :D Hmm... lurer på om jeg klarer å vente til over helga med å starte testinga.....

Jeg bruker mobil :)

Klarer sikkert ikke vente til over helgen selv. Men bestilte billig tester som sikkert kommer i dag. Så da fyrer jeg sikkert av noen.. :)

Annonse

Har fortsatt stikking/stråle følelse på venstre side.. hatt det helt siden dagen etter vi hadde sex.. rare greier.. litt øm i nedre del av magen også.. spenr altså. Men veldig tidlig å teste nå føler jeg. Sikkert vente til lørdag dller mandag.. :/

Akkurat det har jeg hatt også. Det har jeg ikke hatt de andre PP. Nå har jeg enda mer stikking i livmorsområdet, kjennes ut som det er i nærheten av tappen. 

Tempen hadde steget ytterligere til 37,12 grader.

Fortsatt trøtt og sliten. I går la jeg meg klokken 23, etter å ha sove litt på sofaen. Sånn hadde jeg det ikke forrige svangerskap da.

Åå, det er sikkert lurt å vente med å teste ja. Nå føler jeg meg bare litt usikker. Og skuffelsen blir nok stor dersom det skulle være feil. Jeg tester igjen på morgenurin i morgen. Selv om jeg burde vente til søndag, da hcg dobles annenhver dag (?)

Dere får oppdatere fortløpende :D

Jeg har allerede lyst til å teste... Men med en uke til IKM, er det bare å vente litt til. Jeg har kommet fram til at jeg gjerne tester tidlig, ellers blir skuffelsen større. Forrige gang var plutselig syklusen noen dager lenger. Hadde jeg venta med å teste til etter IKM da, hadde jeg jo vært overbevist om at spiren satt. Nå hadde jeg jo fått flere negative tester ved IKM, så jeg trodde jo ikke jeg var gravid.

Regner med jeg tar første test over helga, men du skal ikke se bort i fra at det ryker en i helga og, bare for å få det ut av tankene... Føler kanskje litt mer at det har skjedd noe denne gangen. Murringer og nå og da noen stikkinger. Men det kan vel like gjerne være noe jeg forestiller meg :)

Heier på deg KlarforbarnNr2 - forrige gang jeg var gravid, testa jeg første gang 4 dager før IKM, og den var svak svak, nesten så jeg ikke så det, og den blei gradvis sterkere. Lykke til!

Annonse

IKM UKE 2

Mandag 6 januar

- Flutili (pp2)

Tirsdag 7 januar

- KlarForBarnNr2 (pp5)

- Frupedersen (pp2)

- Thie88

Onsdag 8 januar

- Håpefull86 (pp1)

Torsdag 9 januar

- Lille Ugla (pp8)

- Thecar89 (pp7)

Fredag 10 januar

-vaskedama 09 og 11 pp2

- Tipptopp

Lørdag 11 januar

- mama foodie (pp10)

- fru Monalisa (pp9)

Søndag 12 januar

-

Gravide

Føler meg helt ræva i dag... Mye kraftig murring og stikkinger i magen, ufattelig sliten, men ikke trøtt. Jeg er enten iskald eller glovarm, er ingen mellomting. Pluss jeg er uggen (ikke direkte kvalm, men ikke langt unna).

Har så lyst å teste...

gpwx.jpg

Se bort fra den leeekre neglelakken.. usj.. Syns liksom jeg ser skygger her også jeg? Dette var testen jeg tok 05 i morges, som var negativ. Den så sånn ut før det hadde gått 5 min. Doc morris, vet ikke hvor streken skal være, eller hvor tykk den skal være:P Syns egentlig skyggen er tykkere enn hvordan streker burde være. 

Har bestemt meg for å ikke teste igjen annet enn hvis mensen ikke dukker opp. Men nå hadde jeg et bilde av denne testen da.. USJ! Ble så utrolig skuffet i dag, jeg klarer liksom ikke legge fra meg håpet!

Vi har jo samme IKM Thie88, det MÅ være lov å håpe det er noe i skyggene vi ser :)

Men som sagt. neste test blir EVENTUELT hvis mensen ikke kommer på IKM. UGG!

Endret av KlarForBarnNr2

gpwx.jpg

Se bort fra den leeekre neglelakken.. usj.. Syns liksom jeg ser skygger her også jeg? Dette var testen jeg tok 05 i morges, som var negativ. Den så sånn ut før det hadde gått 5 min. Doc morris, vet ikke hvor streken skal være, eller hvor tykk den skal være:P Syns egentlig skyggen er tykkere enn hvordan streker burde være.

Har bestemt meg for å ikke teste igjen annet enn hvis mensen ikke dukker opp. Men nå hadde jeg et bilde av denne testen da.. USJ! Ble så utrolig skuffet i dag, jeg klarer liksom ikke legge fra meg håpet!

Vi har jo samme IKM Thie88, det MÅ være lov å håpe det er noe i skyggene vi ser :)

Men som sagt. neste test blir EVENTUELT hvis mensen ikke kommer på IKM. UGG!

Ser det er en skyggestrek der ja :)

Jeg har ikm samme dag ja, men tror el var noen dager etter deg :) sp jeg er egentlig på 9 dpo nå..

Har dere begynt å merke noen symptomer ennå??

Jeg merker ikke en dritt..... og vi har nesten hatt oss daglig fra tanta dro frem til nå...føler at dette også ikke blir våres tur heller siden jeg ikke merker noe til symptomer på graviditet. 

men vi får krysser fingrene og holde mote oppe :-) j

eg skal ha ikm mellom 9-12 (syklusen har blitt forskyvet tror jeg) når kan jeg teste syns dere?

Har hatt endel symptomer etter EL, men for all del - sikkert mye som er innbilt :P Akkurat nå har jeg ingen.. Og tester sier negativ. Men er jo 4 dager til IKM. Håper jo på at det skal ha klaffet like vel! Passet på å ha oss masse vi og :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...