Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Snart 1år etter ons, men nå føles det ut som det var 1 måned siden. Jeg og mannen har det faktisk bra, overraskende bra. Men så har ei bestevenninne blitt god venninne igjen, med henne mannen min lå med. (De var venninner før) Vet jeg ikke kan nekte de å ha et venneforhold, heller ikke tenkt det. Men har det utrolig vanskelig med meg selv og tanker. Hvordan kan jeg gi slipp på alt dette? Verste er jo at dette går utover forholdet til meg og bestevenninnen og meg og mannen. Da jeg graver meg ned i tanker og vonde minner. Skulle virkelig godt ann og bare pakka alt og flytta til ett helt nytt sted hvor ingen kjente meg. Eller at man kunne slått av en bryter og rett og slett ikke brydd seg mer! Anonymous poster hash: 564df...224
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 Skjønner deg godt. Synes det var dårlig gjort av din venninne, du får velge om du orker å ha et forhold til henne når hun vet hvordan ting har vært. Anonymous poster hash: fc2a9...f59
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 På en måte så er det ikke dårlig gjort av venninna mi heller, siden de var venner "først". Og hun er jo venn med meg og mannen min, var han som var utro. Men siden dette plager meg så mye, så må jeg nok revurdere vennskapet vårt. Siden det går utover familien min. Huff, skulle ønske jeg bare kunne lagt dette bak meg. Er så lei å føle meg dritt. Anonymous poster hash: 564df...224
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 Jeg forstår på en måte hvordan du har det, men på motsatt side. Jeg var aldri utro men fikk en connection til en mann og skrev en del meldinger som ikke er greit i forhold, selv om de i utgangspunktet var uskyldige. Min største feil var at jeg skrev mye med en venninne om dette, og jeg hauset det voldsomt opp forsi vi hadde en dårlig periode i forholdet. Mannen fant ut alt sammen, og vi har hatt en tøff periode. Vi fikk en vekker begge to, og har fått opp øynene for hverandre igjen. Nå er vi som nyforelsket, kommuniserer bra og har det generelt fint. Men han ønsker ikke at jeg skal ha noe som helst kontakt med venninnen min. Han har faktisk bedt meg om å velge mellom meg og henne. Det kan jeg forstå for som venninne så støtter hun jo meg. Det er vanskelig for deg å glemme, og det er vanskelig for mannen min også selv om jeg ikke var fysisk utro. Min venninne er for ham et symbol på det som skjedde, og det er nok gjerne din venninne for deg også, siden hun igjen er venninne med hun andre. Det er vondt å "dumpe" en venn som faktisk ikke har gjort noe galt, men for meg er valget enkelt, familien går foran alt. Likevel er jeg til tider sår pga det. Det var kanskje ikke så interessant for deg, men jeg ville nå dele. Ønsker dere lykke til og håper du klarer å gå videre. Klem fra en fremmed. Anonymous poster hash: 6b492...470
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #5 Skrevet 10. desember 2013 Jeg forstår på en måte hvordan du har det, men på motsatt side. Jeg var aldri utro men fikk en connection til en mann og skrev en del meldinger som ikke er greit i forhold, selv om de i utgangspunktet var uskyldige. Min største feil var at jeg skrev mye med en venninne om dette, og jeg hauset det voldsomt opp forsi vi hadde en dårlig periode i forholdet. Mannen fant ut alt sammen, og vi har hatt en tøff periode. Vi fikk en vekker begge to, og har fått opp øynene for hverandre igjen. Nå er vi som nyforelsket, kommuniserer bra og har det generelt fint. Men han ønsker ikke at jeg skal ha noe som helst kontakt med venninnen min. Han har faktisk bedt meg om å velge mellom meg og henne. Det kan jeg forstå for som venninne så støtter hun jo meg. Det er vanskelig for deg å glemme, og det er vanskelig for mannen min også selv om jeg ikke var fysisk utro. Min venninne er for ham et symbol på det som skjedde, og det er nok gjerne din venninne for deg også, siden hun igjen er venninne med hun andre. Det er vondt å "dumpe" en venn som faktisk ikke har gjort noe galt, men for meg er valget enkelt, familien går foran alt. Likevel er jeg til tider sår pga det. Det var kanskje ikke så interessant for deg, men jeg ville nå dele. Ønsker dere lykke til og håper du klarer å gå videre. Klem fra en fremmed. Anonymous poster hash: 6b492...470 Skulle stå at jeg måtte velge mellom ham og henne. Anonymous poster hash: 6b492...470
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #6 Skrevet 10. desember 2013 Jeg syns ikke det er riktig å straffe venninna di for din manns (og hennes venninnes) feil. Hun er ikke ansvarlig, og skal heller ikke holdes ansvarlig, for hva hennes venner gjør. Men som din venninne bør hun ikke invitere dere på felles ting eller bagatellisere ved feks å si ting som "det er jo så lenge siden nå, så nå må du vel kunne oppholde deg i samme rom som henne" osv.. Hun må respektere at du ikke er fortroelig med dette osv.. Men du må nesten føle på dette selv. Jeg ville ihvertfall ikke valgt en utro mann over ei trofast venninne.. Anonymous poster hash: 7b101...073
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #7 Skrevet 10. desember 2013 Nei, vet du hva! Jeg hadde blitt skikkelig irritert! Jeg synes det er respektløst av din mann (og din venninne) å gjenoppta kontakten. Den sjansen vil jeg si er forspilt, og med så lite tillit som er igjen av det ennonneforholdet er det tåpelig å prøve å forholde seg til henne engang. Jeg hadde virkelig ikke tolerert at hun dukket opp i livene til meg eller mannen og jeg hadde forventet at han på eget initiativ satte en stopper for det. Anonymous poster hash: 38959...e79
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #8 Skrevet 10. desember 2013 Jeg syns ikke det er riktig å straffe venninna di for din manns (og hennes venninnes) feil. Hun er ikke ansvarlig, og skal heller ikke holdes ansvarlig, for hva hennes venner gjør. Men som din venninne bør hun ikke invitere dere på felles ting eller bagatellisere ved feks å si ting som "det er jo så lenge siden nå, så nå må du vel kunne oppholde deg i samme rom som henne" osv.. Hun må respektere at du ikke er fortroelig med dette osv.. Men du må nesten føle på dette selv. Jeg ville ihvertfall ikke valgt en utro mann over ei trofast venninne.. Anonymous poster hash: 7b101...073 Au da... Ser jeg har blandet litt i svaret mitt... Men jeg skjønner at dette er vondt for deg, hi! Håper du finner en måte å komme over dette Anonymous poster hash: 7b101...073
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #9 Skrevet 10. desember 2013 Nei, vet du hva! Jeg hadde blitt skikkelig irritert! Jeg synes det er respektløst av din mann (og din venninne) å gjenoppta kontakten. Den sjansen vil jeg si er forspilt, og med så lite tillit som er igjen av det ennonneforholdet er det tåpelig å prøve å forholde seg til henne engang. Jeg hadde virkelig ikke tolerert at hun dukket opp i livene til meg eller mannen og jeg hadde forventet at han på eget initiativ satte en stopper for det. Anonymous poster hash: 38959...e79 Hæ? Å.. Jeg misforstod alt sammen, beklager! Jeg tror jeg legger meg heller.. Anonymous poster hash: 38959...e79
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #10 Skrevet 11. desember 2013 Mannen min har ingen kontakt med henne. Så lengre opp her at noen tror det. Er bare venninna mi. Jeg er får se hva jeg gjør. Det er ikke lett ihvertfall. Og du som hadde valgt ei trofast venninne over en utro mann, tviler du har opplevd det. Man kan ikke kaste bort mange år og 2 barn pga ett ligg i fylla, man må prøve først. hi Anonymous poster hash: 564df...224
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå