Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Hei:) jeg har små barn, og er alene. Jeg jobber som Butikksjef,har gjort det i mange år, men jobben jeg har nå er i en stor kjede,og krever litt mer kunnskap enn enkelte mindre butikker. Jeg ønsker å ta Bedøk /Bedriftsøkonomi for å kunne bli mer enn en Butikksjef , eller så er min store hemmelige drøm å bli eiendomsmegler problemet er som jeg innledet med, jeg har små barn alene, og ikle råd til å ta videregående i tillegg! Jepp, jeg sluttet skolen rett etter grunnskolen, fikk full jobb, og det gikk fort til jobben som Butikksjef. Jeg er veldig heldig, men ønsker så mye mer. Vet jeg kan mer. Men som sagt, økonomi til 6/7 år som studentene har jeg ikke. Derfor, vil noen hjelpe meg med en søknad på grunnlag av realkompetanse? De krever norsk og matte. Hvilke jeg ikke har. Men har ett håp... at om jeg lager en vanvittig bra søknad, hvor jeg klarer å overbevise dem om at jeg klarer utdannelsen på grunnlag av min erfaring som Butikksjef. Jeg jobber mye med økonomi. Huff dette ble veldig rotete. Beklager det..men er så gira nå. Hahah Anonymous poster hash: 30b48...cfb
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 Ingen ?) Anonymous poster hash: 30b48...cfb
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 Skulle gjerne hjelpe men kan ikke noe om det. Men, det man VIL får man til. Kanskje ta kontakt med en studeveileder på skolen du vil gå og spørre hva som må til? Anonymous poster hash: 5b0c7...b24
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Litt uheldig for tyngre studier om ikke påbygningsgrunnlaget er der fra før. Hva med å gå opp til videregående som privatist og bruke 1 år på det? Anonymous poster hash: 014f9...345