Gå til innhold

Jeg som var hysterisk for HIV...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag 6 dager etter jeg tok blodprøven klarte jeg ikke vente lengre, skulle egentlig ikke få vite svaret før i morgen, men i dag kjørte jeg fysisk til spesialisten og sa jeg måtte ha svar og håper du har et svar. 

De andre prøvene var ikke kommet enda, men HIV testen var kommet og den var negativ!!!!:) Når det er sagt så vet jeg at jeg må ta en ny 6 mnd fra nå for å være helt sikkert, er visst vanlig prosydyre, men er over 3 mnd siden siste samleie med han der fyren så det er nok trygt.

Jeg ble så glad at hodet bare falt ned på disken, ALDRI skal jeg ha sex uten kondom igjen. Aldri:)

Ha en flott kveld damer! Snart jul:)

Anonymous poster hash: daa66...360
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å høre da! :)

Da håper jeg du endelig har fått ro i sjelen, for..vel... du var litt ute og sykla en stund :P

Anonymous poster hash: 894f9...996

Skrevet

Så flott! Neste steg på veien: Ring en god psykolog!

Anonymous poster hash: e29db...3e1

Skrevet

Så bra da :tommelopp:

Anonymous poster hash: f3d1b...816
Skrevet

Neste gang du blir hysterisk for at du er syk, tenker du på dette og gjenkjenner situasjonen. Da vet du at redselen din ikke er begrunnet.

Anonymous poster hash: b309f...e10

Skrevet

Så flott! Det må ha vært utrolig deilig for deg å få det svaret, og jeg håper at angsten nå har sluppet taket :)

Anonymous poster hash: 53fc3...5bd
Skrevet

Den største belastningen med hiv i dag er stigmaet knyttet til viruset. Kunnskapen om at hivpositive på medisiner ikke utgjør en smittefare er et viktig steg i kampen for å alminneliggjøre hiv og bryte ned dette stigmaet.Vi forventer at den medisinske ekspertisen i Norge opplyser samfunnet om dette. (sitat dagens Dagbladet)

Skrevet

Psyko

Anonymous poster hash: 7ec64...b6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...