Gå til innhold

æsj, blitt for tynn?

Den perfekte mor, påan igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jo ikke ligge på magen på gulvet uten at hoftebena gnager inntil gulvet jo! Og jeg er ikke egentlig så tynn, men hoftebena stikker så ut. Får kanskje se på det som et luksusproblem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du egentlig ikke er så tynn, så har du kanskje bare veldig utstikkende hofteben..? kjenner flere som har det..

Anonymous poster hash: d1f90...acc
Skrevet

Jeg har veldig utstikkende ribbein. Alltid skammet meg over det. Men jeg er ikke for tynn. Er helt normal. Så om du er for tynn eller ikke er det andre faktorer som avgjør.

Anonymous poster hash: 7c28e...678

Skrevet

Ja, det er mulig. Men jeg vil ikke ha det! :P

Skrevet

Vil ha det jeg, gått opp til 54 fra 52 kilo så nå stikker de ikke ut noe særlig mer . Men vil ha littebitt pupper så får holde meg på 54 tenker jeg .

Anonymous poster hash: 096fd...980

Skrevet

Hvorfor vil du ha det? Er ikke noe behagelig, og jeg liker å ligge på gulvet :(

Skrevet

Hehe ligger stort sett ikke på magen på harde gulv. Liker hvordan hele kroppen ser ut på 51/52 kilo bortsett fra pupper der jeg mister fett først så må nok bli værende her jeg er . Dog synes rumpa og lårene blir litt digre på denne vekten.

Skrevet

Ja, jeg tror bare det er hoftene det har forsvunnet fra, for rompe og lår er fremdeles store. Magen kan også bule mer enn jeg liker. Men må vel bare innse at det sitter i hodet mitt, og ikke egentlig er så ille.

Skrevet

Ja vi damer ser av og til ting andre kanskje ikke ser..,

Skrevet

Slik blir jeg også. Med en gang jeg går litt ned i vekt så får jeg utstående hofte/ribben og tyyyynne armer. Ikke noe behagelig. Du får spise mer ;)

Anonymous poster hash: 5f5f5...291

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...