furutre Skrevet 10. desember 2013 #26 Skrevet 10. desember 2013 Artikkelen sier at av førstegenerasjonsinnvandrere, er over 50 % fra europeiske land. Og i beregningen har en også med barn, og barnebarn, av mennesker født i alle andre land. ikke alle disse er flyktninger. F eks kommer min sønn med fordi han har en svensk bestefar. Og de andre 8 barnebarna og de tre barna hans. Samlet utgjør dette så mange mennesker som blir regnet med av slike årsaker, at det blir helt feil å bruke tallene i diskusjon om asylsøkere. Det finnes pr i dag ca 77 000 polske arbeidsinnvandrere i Norge, og ca 15 000 norsk-somaliere. ( for å dra fram et eksempel ) ifølge artikkelen.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #27 Skrevet 10. desember 2013 At andelen "rene" etniske nordmenn syner er da ikke det minste rart. For at et folkeslag skal holde seg "rene" måtte man leve inne i en egen liten boble. Verden er heldigvis ikke slik i dag. Vi reiser mer, studerer i utlandet, handler med andre land, importerer og eksporterer arbeidskraft OG vi kan ta imot folk i nød - heldigvis!!! Hvis målet hadde vært å bevare det rene norske foleslaget hadde vi fortsatt spiss vassgreut og spilt hardingfele alle sammen. Ingen taco-fredag eller chartertur! Ingen svenskehandel (HUFF!!), ingen italienske viner eller spa-turer til Riga. Ingen amerikanske eller tyske biler osv osv osv..... Anonymous poster hash: fa17a...dca
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #28 Skrevet 10. desember 2013 Artikkelen sier at av førstegenerasjonsinnvandrere, er over 50 % fra europeiske land. Og i beregningen har en også med barn, og barnebarn, av mennesker født i alle andre land. ikke alle disse er flyktninger. F eks kommer min sønn med fordi han har en svensk bestefar. Og de andre 8 barnebarna og de tre barna hans. Samlet utgjør dette så mange mennesker som blir regnet med av slike årsaker, at det blir helt feil å bruke tallene i diskusjon om asylsøkere. Det finnes pr i dag ca 77 000 polske arbeidsinnvandrere i Norge, og ca 15 000 norsk-somaliere. ( for å dra fram et eksempel ) ifølge artikkelen. Selvfølgelig er det mindre problemer med europeisk innvandring, i og med at vår kultur er lik. Men fremdeles skremmende tall. Anonymous poster hash: 9f820...16f
Jallow B Skrevet 10. desember 2013 #29 Skrevet 10. desember 2013 Om briter var overrepresentert i norske fengsler hadde jeg sikkert følt meg truffet, men det gjør jeg altså ikke Anonymous poster hash: 9f820...16f ...hvem snakket om å føle seg truffet? Faktum er at alle barn med en ikke-norsk forelder, være seg svensker eller nigerianere, går under den såkalte "negative statistikken". Det kalles å hause opp ting.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #30 Skrevet 10. desember 2013 Nordmenn, og kvinner spesielt, får komme seg ut i jobb da hvis det er så problematisk med alle disse innvandrerne. Anonymous poster hash: 60589...dc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå