Gå til innhold

Forbanna! Trenger råd!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I november fikk samboer tilbud på tlf om billigere nett, og takket ja til det - noe jeg aldri ville gjort så ble litt irritert når jeg fikk vite det, men tenkte at viss vi sparer penger så greit! Så kommer jo førte regning på 2000, der 1000 er årsgebyr som ikke ble nevnt (på telefon, men ser i senere tid at den telefonen kom på mail, men da egentlig årsgebyr er på 400), og 1000 i forskuddsbetaling. Samboer ringte og klaget, og fikk beskjed på at årsgebyret måtte betales uansett, så viss vi ville bytte igjen så fikk vi regning på det. Bytte skulle vi gjør med bare å registrere oss hos ny leverandør så skjedde det automatisk. Det har vi ikke gjort, og derfor ble sjokket ekstra stort når vi får en NY regning før den andre har forfallsdato, med årsgebyr + 5000 (altså 6000) som ikke står noe forklaring på. De tar ikke telefonen, de ringer ikke opp igjen, og svarer heller ikke på mail. Regningen jeg fikk i dag på 6000 har forfall om 5 dager, og den første om 2.. Har ingen intensjoner om å betale. Men hva skjer da? Om jeg ikke får svar? Må jeg da plutselig betale myye mer pga purring/inkasso?! Skal ringe forbrukerrådet i morgen. Kjente det var godt å få ut litt frustrasjon.. Noen tips????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjørte ikke helt. Litt rotete forklart.

Anonymous poster hash: b8d97...e77

Skrevet

Hehe sorry.. blei litt sinna. Kort sagt; Fått ny strømleverandør som har sendt regning på 2000 og 6000 tusen, får ikkje tak i de..

Skrevet

Hehe sorry.. blei litt sinna. Kort sagt; Fått ny strømleverandør som har sendt regning på 2000 og 6000 tusen, får ikkje tak i de..

Norges Energi eller?

Skrevet

Telinet energi! Norges energi va vi fornøyd med :)

Skrevet

Huff.. for noen folk! Jeg blir så sur! Må finne ut om de har anket eller ikke (artikkel), og evt si opp om 2-3 dager.. viss vi må betale det her, så sliter vi..

Skrevet

Har ingen andre råd enn å si opp avtalen og ringe forbrukerrådet. Håper det ordner seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...