Gå til innhold

Du vet du er blitt en gammel dame når

Anbefalte innlegg

Skrevet

du googler han kjekke som gav deg medisinsk behandling og finner ut at han er 9!!! år yngre enn deg. Til tross for en lang utdanning.

Måtte le.. Trodde vi var på samme alder.

Og å nei, ingen planer om å prøve meg. Selv om han hadde hatt perfekt alder. Bare kjedet meg litt på internett😉

Anonymous poster hash: fb9e3...59b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha-ha... been there done that ;)

Anonymous poster hash: 3cb0b...c9f
Skrevet

Hihi, jeg måtte google den svært kjekke tyske legen som undersøkte meg når jeg skulle igangsettest  :laugh:

Og når det viste seg at han var min fødelslege noen dager senere rødmet jeg veldig.

Fin fyr da!

Anonymous poster hash: 8b09b...301
Skrevet

Æsj, nå fikk dere meg til å google legen min. Og jeg har en underlig reaksjon her! Trodde den nye kjekke unge legen var yngre enn meg. Men så er vi like gamle! Nå, følte jeg meg gammel nå!!! :( 

Anonymous poster hash: 46671...5bc
Skrevet

Du vet du er blitt gammel når du går til innkjøp av brodder i en alder av 26 år,fordi jeg er så livredd for å ramle ute.

Du vet du er blitt gammel når det du ønsker deg til jul er strykejern :P

Skrevet

Min kjekke tannlege viste seg å være mangemange år yngre enn meg, og jeg er under 30 :(
Alderdommen kommer sniiiikende ja ;)

Anonymous poster hash: 30784...50a
Skrevet

du googler han kjekke som gav deg medisinsk behandling og finner ut at han er 9!!! år yngre enn deg. Til tross for en lang utdanning.

Måtte le.. Trodde vi var på samme alder.

Og å nei, ingen planer om å prøve meg. Selv om han hadde hatt perfekt alder. Bare kjedet meg litt på internett

Anonymous poster hash: fb9e3...59b

Kjør på. Hvem bryr seg om alder? Vi damer lever uansett lenger enn menn. Jeg har funnet meg en yngre og det anbefales!

Skrevet

Jeg trodde legen min var rett over 40, men han er 33. Jeg er 31. Har ikke SÅ mye å si da, men jeg merker også at jeg plutselig er i kategorien der andre voksne i viktige pisisjoner kan være yngre enn meg. Må vel bare venne oss til det først som sist, for vi blir bare eldre.

Skrevet

Jeg googlet advokaten jeg hyret inn i en sak, og skuffelse var stor da jeg oppdaget at han var som barnereumpe å regne ,hehe. Han så ut som om han kunne være på min egen alder, men skinnet bedrar :)

Anonymous poster hash: 93e88...f99
Skrevet

En annen ting som gjør at jeg VET jeg er en gammel dame, er at når jeg taster feil på tlf og o blir i, sånn som ordet pisisjon her oppe, da tenker jeg automatisk på franskmannen i Allo Allo, og ler av meg selv. Yngre folk aner ikke hvem folka fra den serien er. Det opplevde jeg på utkledning for få år siden, der jeg lettet på brillene og sa "it is I, Leclerc." Og ingen tok den. Ingen.

Skrevet

Du vet du er blitt gammel når du går til innkjøp av brodder i en alder av 26 år,fordi jeg er så livredd for å ramle ute.

Du vet du er blitt gammel når det du ønsker deg til jul er strykejern :P

Hey, det er ingenting galt med ta vare på helsa si. Og man skal ikke undervurdere viktigheten av et godt strykejern.

Følte jeg meg truffet? Ja :-)

Skrevet

En annen ting som gjør at jeg VET jeg er en gammel dame, er at når jeg taster feil på tlf og o blir i, sånn som ordet pisisjon her oppe, da tenker jeg automatisk på franskmannen i Allo Allo, og ler av meg selv. Yngre folk aner ikke hvem folka fra den serien er. Det opplevde jeg på utkledning for få år siden, der jeg lettet på brillene og sa "it is I, Leclerc." Og ingen tok den. Ingen.

Hvis det er noen trøst så lo i hvert fall jeg, Musemor.

Skrevet

Hvis det er noen trøst så lo i hvert fall jeg, Musemor.

TAKK!! Det har jeg ventet på i flere år. ;)

Skrevet

.

Fasiken, jeg lo. Rett før det et tid for å legge på røret, føles det ut som..;)

Skrevet

Når favorittrommet i huset er vaskerommet.. og man har investert i skotørker til å henge på veggen der inne.. da følte jeg meg gammel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...