Gå til innhold

Intimbarbering - atter en gang ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen måneder siden ble jeg skilt etter 11 års ekteskap. Jeg har nå møtt en mann jeg liker godt og som jeg kommer til å ha sex med. Og så til problemet: Jeg vet ikke helt hvordan jeg bør frisere meg "der nede". Flaut, men sånn er det. Jeg spør derfor dere damer: Hvilken frisyre bør en 36 år gammel tobarnsmor ha nedentil? Hva er vanlig? Hva gjør dere? Sååå takknemlig for svar!

Anonymous poster hash: 132a7...3a5

Anonymous poster hash: 132a7...3a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Busk eller delvis barbert busk her :). Vil ikke ha en mann som vil ha meg glattbarbert og synes hår er uhygienisk.

Men vet at moten og hva som er vanlig er noe helt annet ;).

Anonymous poster hash: c63c5...dd3
Skrevet

Jeg er 36 med to barn og jeg vokser bort alt. :)

Lykke til! :)

Skrevet

Busk eller delvis barbert busk her :). Vil ikke ha en mann som vil ha meg glattbarbert og synes hår er uhygienisk.

Jeg er 37 forresten :).

Skrevet

Spør ham hva han liker hvis det er det samme for deg.

Skrevet

Jeg er enig i dette. Jeg er 38.

Anonymous poster hash: a5720...951

Skrevet

33år og trimmer det med maskin ned til 3-5 mm.

Prøv deg litt frem til hva du liker og hva kroppen din liker. Jeg kan ikke barbere meg glatt pga at jeg da får enorme kviser.

Skrevet

Vokser bort det meste, og har en landningsstripe :) Og er forresten 41 år .Tror vel ikke at mannfolk enser om det er hår eller ikke der, om de ikke går grundig tilverks første gangen :P

Skrevet

Jeg er av den litt yngre grade,27 år, men jeg har etter årevis med glattbarbering gått over til å ha det glatt på leppene, men kort, frisert på venusberget. Barberer jeg helt glatt øverst får jeg fort kviser og blir irritert på huden. Kan heller ikke bruke krem eller voks da jeg får utslett av det...

Så lenge det er hårløst og glatt på leppene er de mennene jeg har spurt fornøyde ;) (vi er en veldig åpen gjeng med venner, så her spør man om det meste!!) som en sa, litt hår får musa til å se mer voksen ut og man føler at kvinnen har erfaring og er trygg i senga, men hår på leppene er litt turn off hvis man skal ha oralsex ;) kvinner røyter visst fort, for de var alle enig i at det for ofte ble hår på tunga hvis man hadde hår på leppene!

Det du kan gjøre er å lage litt form på håret på toppen, krever litt trening, men mannen min ble gledelig overrasket når jeg fikset en stjerne det nede ;)

Anonymous poster hash: c6555...1c6

Skrevet

38 år her, og veldig blandet erfaring med brasiliansk (med liten frisert dusk foran). Liker det veldig godt når vi skal ha sex, men liker det ikke i det hele tatt ellers. Synes det er klamt, rett og slett (for ikke å snakke om kvisene).

Pleide å ha en veldig minimalistisk bikini-voksing der det mest utenom leppene og dusken foran var tatt, også trimmer jeg resten med maskin. Men i det landet jeg bor i nå kan jeg bare velge mellom bestemor bikini (passer bare hvis man holder seg til sykkelshorts) eller full brasiliansk, blir litt mor eller hore problematikk. Ergo noe motvillig brasiliansk.

Mannen synes det er moro med brasiliansk, men det er ikke så viktig for han at det påvirker valget mitt. Han får ikke bestemme hvordan jeg friserer resten av håret på kroppen/hodet heller, ;-)

Anonymous poster hash: 5527a...f14

Skrevet

Jeg er av den litt yngre grade,27 år, men jeg har etter årevis med glattbarbering gått over til å ha det glatt på leppene, men kort, frisert på venusberget. Barberer jeg helt glatt øverst får jeg fort kviser og blir irritert på huden. Kan heller ikke bruke krem eller voks da jeg får utslett av det...

Så lenge det er hårløst og glatt på leppene er de mennene jeg har spurt fornøyde ;) (vi er en veldig åpen gjeng med venner, så her spør man om det meste!!) som en sa, litt hår får musa til å se mer voksen ut og man føler at kvinnen har erfaring og er trygg i senga, men hår på leppene er litt turn off hvis man skal ha oralsex ;) kvinner røyter visst fort, for de var alle enig i at det for ofte ble hår på tunga hvis man hadde hår på leppene!

Det du kan gjøre er å lage litt form på håret på toppen, krever litt trening, men mannen min ble gledelig overrasket når jeg fikset en stjerne det nede ;)

Anonymous poster hash: c6555...1c6

Signerer denne.

Jeg tar alt, siden mannen har litt hårfobi, men kunne jeg "valgt selv" hadde jeg gjort det på denne måten :)

Anonymous poster hash: b6086...04c

Skrevet

40 år. Glattbarbert. Mest mygienisk og gir økt følsomhet (spesielt dersom han også er det)

Anonymous poster hash: 03d14...1fd

Skrevet

40 år. Glattbarbert. Mest mygienisk og gir økt følsomhet (spesielt dersom han også er det)

Anonymous poster hash: 03d14...1fd

At det skal være mer hygienisk å barbere seg er det mest tåpelige jeg hører/leser. Beklager.

Skrevet

er mer renslig jo.... det synes jeg også

Anonymous poster hash: b8d0e...bff
Skrevet

Det er mer renslig uten hår! Har man mensen vil det komme blod kun på huden dersom man er barbert, lett å vaske bort. Har man hår kommer det størkna blod i håret og på huden, og det er mer krevende å få rent. Det er en grunn til at man må barberes på aktuelle kroppsdeler før operasjon..

Anonymous poster hash: bc8d1...24f

Skrevet

Det meste av hår på kroppen har vel en funksjon?? Også hår i skrittet, å si at det er uhygenisk er vel bare pga uvitenhet.

Anonymous poster hash: a4d60...873
Skrevet

Jeg tar bikinilinjen++ og stusser det som er igjen. Jeg har tatt alt noen ganger, men syns ikke det kjennes ok ut i det hele tatt, så det har jeg sluttet med. Tror de fleste menn syns det er greit med litt hår, så lenge det ikke er så langt at de ikke finner frem ;)

Anonymous poster hash: f1692...db3
Skrevet

Det er mer renslig uten hår! Har man mensen vil det komme blod kun på huden dersom man er barbert, lett å vaske bort. Har man hår kommer det størkna blod i håret og på huden, og det er mer krevende å få rent. Det er en grunn til at man må barberes på aktuelle kroppsdeler før operasjon..

Anonymous poster hash: bc8d1...24f

Ja, og den grunnen er IKKE fordi blodet størkner i hårene, du er klar over det? Det er fordi man skal unngå å få hår inn i operasjonssåret som kan forårsake infeksjoner fordi det da blir et fremmedlegeme. See?

Jeg har kjønnshår har absolutt ingen problemer med at det er så vanskelig å holde verken håret eller underlivet generelt rent under mens. Er heller ikke plaget med størknet blod i kjønnshårene.

Skrevet

jeg barbarer alt på leppene (og selvsagt bikinikant osv), men lar det være igjen en liten flystripe foran. Er mange år siden jeg tok alt foran og. Er 35. 

Anonymous poster hash: 2a3fb...319
Skrevet

er mer renslig jo.... det synes jeg også

Anonymous poster hash: b8d0e...bff

Haha, nei. Skal si mange blinde tror på den myten, istedenfor å undersøke fakta.

;)

Skrevet

Etter god vask i dusjen er man like ren nedentil enten man er med eller uten hår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...