Gå til innhold

tror jeg er blitt voksen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Årets bursdagsgaver er åpnet og jeg er kjempeførnøyd. Fikk akkurat det jeg ønsket meg:

kjøkkenvekt

slikkepott

bok

støvsuger

Er det ett tegn på at man kan kalles voksen?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jupp det kan man :) gratts med dagen som var btw. jeg ønska meg glass skap fra ikea i år :P ble erklært voksen av storebror som er 12 år eldre en meg. han ønske seg ny cross sykkel til sin 32 år dag 2 des.jeg hadde en mer voksen ønskeliste en han :D nesten litt stolt av meg selv gitt :)

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Atte hei, vent, hva mener du med at "årets julegaver er åpnet" !?

Skrevet

Atte hei, vent, hva mener du med at "årets julegaver er åpnet" !?

Ikke julegavene enda ;) Men bursdagsgaver. Løkki mi får gaver 2 ganger i desember

Skrevet

Løkki og løkki. Jeg skal også snart åpne bursdagsgaver og kunne egentlig godt tenke meg at de kom på sommeren i stedet for rett før jul. 

Skrevet

Løkki og løkki. Jeg skal også snart åpne bursdagsgaver og kunne egentlig godt tenke meg at de kom på sommeren i stedet for rett før jul.

Sant nok. Men på en annen side - vi kan tillate oss å ønske dobbelt så dyre gaver ;) sånne kombi bursdag/julegaver :-D

Skrevet

Sant nok. Men på en annen side - vi kan tillate oss å ønske dobbelt så dyre gaver ;) sånne kombi bursdag/julegaver :-D

Det har du rett i. Jeg fikk langweekend i New York med mannen min. Ordnet barnevakt og greier har han gjort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...