ellen-propellen Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Årets bursdagsgaver er åpnet og jeg er kjempeførnøyd. Fikk akkurat det jeg ønsket meg: kjøkkenvekt slikkepott bok støvsuger Er det ett tegn på at man kan kalles voksen?
Pom-mom Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 jupp det kan man gratts med dagen som var btw. jeg ønska meg glass skap fra ikea i år ble erklært voksen av storebror som er 12 år eldre en meg. han ønske seg ny cross sykkel til sin 32 år dag 2 des.jeg hadde en mer voksen ønskeliste en han nesten litt stolt av meg selv gitt
Gjest Fru Banderas Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Atte hei, vent, hva mener du med at "årets julegaver er åpnet" !?
ellen-propellen Skrevet 19. desember 2013 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2013 Atte hei, vent, hva mener du med at "årets julegaver er åpnet" !? Ikke julegavene enda Men bursdagsgaver. Løkki mi får gaver 2 ganger i desember
Iiiiik Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Løkki og løkki. Jeg skal også snart åpne bursdagsgaver og kunne egentlig godt tenke meg at de kom på sommeren i stedet for rett før jul.
ellen-propellen Skrevet 22. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 22. desember 2013 Løkki og løkki. Jeg skal også snart åpne bursdagsgaver og kunne egentlig godt tenke meg at de kom på sommeren i stedet for rett før jul. Sant nok. Men på en annen side - vi kan tillate oss å ønske dobbelt så dyre gaver sånne kombi bursdag/julegaver :-D
Iiiiik Skrevet 22. desember 2013 #7 Skrevet 22. desember 2013 Løkki og løkki. Jeg skal også snart åpne bursdagsgaver og kunne egentlig godt tenke meg at de kom på sommeren i stedet for rett før jul. Sant nok. Men på en annen side - vi kan tillate oss å ønske dobbelt så dyre gaver sånne kombi bursdag/julegaver :-D Det har du rett i. Jeg fikk langweekend i New York med mannen min. Ordnet barnevakt og greier har han gjort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå