Gå til innhold

Øredren, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla skal til pers i morgen, dren i begge ørene. Har hatt det før, men har fått det gjort samtidig med litt større kirurgiske ingrep som har hatt hovedfokus, så aner ekt ikke hvordan det vil være å kun legge inn dren.

Er klar med Emlaplaster, og vet at det skal fastes. Har også vært med og sett henne blitt lagt i narkose, så den biten kan vi. Men hva med etterpå??

- Bør jeg ha smertestillende parat, kan/vil de ha vondt?

- Restreksjoner på mat som må tygges?

- Noe annet jeg bør være obs på?

Takker og bukker for alle små triks som kan gjøre morgendagen til en bedre opplevelse!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lite erfaring med dren gitt. Heldigvis får en si. Øregreier må være verste sort. Men lykke til, til både liten og stor. 

Skrevet

Lite erfaring med dren gitt. Heldigvis får en si. Øregreier må være verste sort. Men lykke til, til både liten og stor. 

Takk.

Sliter heldigvis ikke med tradisjonelle "øregreier". Kun snakk om væske i mellomøret som fører til nedsatt hørsel, og for å hjelpe på dette har dren fungert problemfritt :)

Skrevet

Begge mine har lagt inn dren flere ganger og det er en fryd. Ingen smerter, ingen rekovalens,ingen problemer. Skal barn førstenes igjennom en operasjon så er dette den man ønsker seg ;)

Eneste er vel at de ikke kan bade ( ha vann i ørene) den første uka.

Dette går fint- ingenting å uroe seg for

Skrevet

Begge mine har lagt inn dren flere ganger og det er en fryd. Ingen smerter, ingen rekovalens,ingen problemer. Skal barn førstenes igjennom en operasjon så er dette den man ønsker seg ;)

Eneste er vel at de ikke kan bade ( ha vann i ørene) den første uka.

Dette går fint- ingenting å uroe seg for

Det høres bra ut! Egentlig har vi jo tenkt at dette blir en tur i parken i forhold til tidligere operasjoner, men så slo det meg plutselig at det kan jo være ille nok dette også.

Hun som skal til pers gruer seg heldigvis ikke.

Skrevet

Det er jo det viktigste, at barnet er rolig.

Lykke til :)

Skrevet

Vel overstått! Og det var en tur i parken. Noen tårer ble felt når veneflonen ble stukket i hånda, og det var stor gruing i ventetiden fra veneflon til det ble hennes tur på stua. Så var det superstolt jente etterpå og is og ny tegnebok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...