Gå til innhold

Dagens hat..ikke for sarte sjeler!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elektriker på badet og alt for mye svineribbe og jævelskap til middag i går. Trenger vel ikke skrive stort mer...nå burde vi virkelig had et ekstra toalett. Forbannet være treg mage!! Kaffe kurerer i hvertfall ikke denne typen gruff.

Sær som jeg er så har jeg også problemer med å drite med huset fullt av folk, så håper han blir ferdig før jeg må hente ungene og gubben....

Ender vel opp med forstoppelse og hemoroider av hele opplegget...sukk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, du kan ikke bæsje med mann og barn i hus? Og jeg som syns mannen er rar, som venter til han kommer hjem.

Her gjøres de nødvendige ærend på jobb, på flyplassen, på besøk hos venner eller hjemme. Til og med i skogen på joggetur, en dårlig dag. Men helst med lukket dør og alene på badet, men med små barn og ingen nøkler i nøkkelhull (av erfaring en dårlig ide, selv om jeg har skjønt at enhver småbarnsmor må kunne dirke opp dører med saks...) hender det titt og ofte at jeg får hyggelig selskap. Må jeg så må jeg. Kanskje derfor jeg har sluppet unna både forstoppelser og hemoroider?....

Skrevet

Det går til nøds, men aller helst vil jeg ha fred. Nå er ikke jeg like ekstrem som en slektning, hun jager gubbe og unger ut på trammen når hun skal gjøre nr. 2...pluss at hun må lufte før de slipper inn. Da snakker du sær!!

Skrevet

Kanskje hun burde ta en titt på kostholdet sitt :fnise:

Pappa ble alltid forvist til dassen nede, og fikk ikke gjøre sitt fornødne på badet resten av oss brukte. Av luktmessige årsaker. Men det hendte han ignorerte forbudet og gjorde det likevel. Og han slapp jo aldri unna, igjen av luktmessige årsaker. En gang det stinka død og fordervelse, hørte jeg at han var nede i gangen, og jeg stod i toppen av trappa og ropte av hjertens lyst: "pappa, du får ikkje lov t å drida oppe!!!!". Det viste seg at han stod i døra og snakket med sjefen. Som selvsagt fikk med seg beskjeden min. Det er sjeldent pappa blir flau, men da ble han det gitt. Mission accomplised! :skratte:

Skrevet

Haha! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...