Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Uff jeg vet virkelig ikke hva vi skal kjøpe til jenta vår på 4 år. Besteforeldre skal gi langrennski, og tohjulsykkel til bursdag. Hun har lekekjøkken og akebrett. Har ikke lyst til å bare kjøpe noe smådill heller. Trenger ikke være dyrt. Er det noen som har noen forslag? Eller hva skal dere kjøpe til en jente på 4 år? Anonymous poster hash: fc57a...ae8
Gjest Kira Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 Hun får Barbie-hus av oss og skøyter av besteforeldrene.
Tjofsen Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 Jeg har lyst til å kjøpe et telt fra haba til jenta vår på 3. Kanskje det kan være noe for jenta di? Det er dyrt, men så er det skikkelig kvalitet. http://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B000BOA7ZS/ref=mp_s_a_1_6?qid=1386676457&sr=8-6π=AC_SX110_SY165
♥Madam Mim♥ Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 Jenta vår får: Snowracer Hobbyperler + brett Hello kitty malebok Stempeltusjer Nettbrett Andre ting hun har eller ønsker seg er: Cd spiller med mikrofoner (roooosa og fin) Perlesett Doktorutstyr Babyborn dukke Dukkevogn Bilsete til dukke (populær på langtur. Kostet 99kr) Play dough (tror jeg det heter? Lekekitt, finnes i mange forskjellige sett) Puslespill Klstremerkebok fra barbie Barbiedukker + utstyr Dukkehus Furreal friends dyrene. Lego friends
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #5 Skrevet 10. desember 2013 Vår skal få skøyter, ulltrøyer og dukke i år. Anonymous poster hash: b76f4...2f5
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #6 Skrevet 10. desember 2013 Min 4-åring ønsker seg rosa CD-spiller, helst med mikrofon. Hun får også noen nye CD'er av Malin. Anonymous poster hash: a7498...c6a
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #7 Skrevet 10. desember 2013 Tusen takk for mange gode tips. Vi kjøpte flytende maling fra andre settet med besteforeldre. Har tenkt på dukke og dukkevogn, men hun har jo dukker fra før av. Vogn har hun også, men ikke stor og fin. Trodde ikke de begynte med barbie før senere. Vi tenkte litt på et playmobile slott, men synes ikke hun leker så mye med de ulike "husene" hun har nå. Må tenke litt til Anonymous poster hash: fc57a...ae8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå