Gå til innhold

Run Elise, run!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han minner meg sykt mye om men eksmann. Han overøste meg med gaver og gikk veldig fort frem. Jeg fulgte bare med , helt blendet. Så, da jeg hadde flyttet fra alt og fått barn, da kom de skjulte sidene frem. Det er noe med tempoet, de mektige ordene og gavene... Run, sier jeg også!

Anonymous poster hash: 1c26b...075

Skrevet

Grøss..

Anonymous poster hash: d4dc8...d97

Skrevet

Jøss. Gidder noen forklare greia?

Er det opplest og vedtatt at han er dust?

Anonymous poster hash: fcd77...c6b

Skrevet

Jeg forstår ikke, synes han virker veldig hyggelig jeg? Nå har jeg ikke fulgt så godt med, men har sett et par episoder, synes han virker søt og morsom jeg. Hva er problemet?

Skrevet

Jeg forstår ikke, synes han virker veldig hyggelig jeg? Nå har jeg ikke fulgt så godt med, men har sett et par episoder, synes han virker søt og morsom jeg. Hva er problemet?

Det lurte jeg også på... Etter å ha lest utallige tråder her inne om mannfolk som oppfører seg som duster og gir blaffen i kjæresten/samboeren/kona og barna, så tenker jeg, wow, en mann som faktisk legge framtidsplaner.

Skrevet

Han er kanskje litt intens og raskt ute med store erklæringer, men da er han vel bare ekstremt forelsket da?

Skrevet

Det lurte jeg også på... Etter å ha lest utallige tråder her inne om mannfolk som oppfører seg som duster og gir blaffen i kjæresten/samboeren/kona og barna, så tenker jeg, wow, en mann som faktisk legge framtidsplaner.

Han virker bare oppriktig snill. Etter å ha vært sammen med et par notorisk utro menn med "commitment issues", så skulle jeg ønske jeg kunne ha funnet en som han! Men det er vel mange her som står fast i ungdomstiden da man ville ha badboys man kunne forsøke å omvende.. Noe alle som har levd en stund vet er helt umulig.

Skrevet

Fatter ikke hva hun ser i han jeg. Jenta er jo naturlig pen og søt. Han er jo bare...dverg?

Anonymous poster hash: 8e556...2b6
Skrevet

GRØSS!!! ja, Løøøøøøøøp ! hahaha for et stusselig stykke "mannfolk" eller la oss si, midget

CREEPY

Anonymous poster hash: 704e2...cc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...