moell5 Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Jeg er ute i permisjon. Var en snartur innom jobben for å hente noe, og da ser jeg at skapet mitt er brytt opp! Det det er sansyneligvis sjefen min! Vet jo va han skulle ha inni der, men han kunne jo bedd meg komme å låse opp. Bor 5 min unna jobb. så det hadde vært NULL problem. aaarg. Hva syns dere om dette egentlig? Har jeg rett til å bli sur?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 Ja du har all rett til å bli sur. Jeg hadde blitt dritsur! Synes du kan ta det opp med han jeg. På en saklig måte selvfølgelig. Anonymous poster hash: a55e8...558
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 Hvis vi forutsetter at det er sjefen din som har brutt opp skapet for å få tak i noe du vet han/hun trengte lurer jeg på hvorfor dette var låst inne i ditt skap når du er i permisjon. Om det var greit å bryte opp skapet kommer da helt ann på omstendighetene. Har du for eksempel fått beskjed om å tømme skapet før permisjonen vil jeg si det var helt greit å bryte det opp, men om avtalen var at du skulle disponere skapet mens du var borte fra jobb bør det ha vært en veldig god grunn. Anonymous poster hash: 52846...f54
moell5 Skrevet 10. desember 2013 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2013 Jeg MÅ jo ta det opp med han! For jeg syns det er langt i fra greit. Skapdøra mi var bøyd, så alle kan bare forskyne seg med det som er inni der. Men ja, på en saklig måte! Det blir vel det største problemet.Sjefen og jeg kommer ikke overens i det heletatt.
moell5 Skrevet 10. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2013 Hvis vi forutsetter at det er sjefen din som har brutt opp skapet for å få tak i noe du vet han/hun trengte lurer jeg på hvorfor dette var låst inne i ditt skap når du er i permisjon. Om det var greit å bryte opp skapet kommer da helt ann på omstendighetene. Har du for eksempel fått beskjed om å tømme skapet før permisjonen vil jeg si det var helt greit å bryte det opp, men om avtalen var at du skulle disponere skapet mens du var borte fra jobb bør det ha vært en veldig god grunn. Anonymous poster hash: 52846...f54 Jeg fikk ikke noe beskjed om å rydde ut av skapet, siden vi har nok av tomme skap. Jeg kom heller ikke på at den tingen lå i skapet mitt. Denne tingen har jeg fått ansvaret for, og den skal være låst inne i ett personalskap.
moell5 Skrevet 10. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2013 Hvis vi forutsetter at det er sjefen din som har brutt opp skapet for å få tak i noe du vet han/hun trengte lurer jeg på hvorfor dette var låst inne i ditt skap når du er i permisjon. Om det var greit å bryte opp skapet kommer da helt ann på omstendighetene. Har du for eksempel fått beskjed om å tømme skapet før permisjonen vil jeg si det var helt greit å bryte det opp, men om avtalen var at du skulle disponere skapet mens du var borte fra jobb bør det ha vært en veldig god grunn. Anonymous poster hash: 52846...f54 Jeg fikk ikke noe beskjed om å rydde ut av skapet, siden vi har nok av tomme skap. Jeg kom heller ikke på at den tingen lå i skapet mitt. Denne tingen har jeg fått ansvaret for, og den skal være låst inne i ett personalskap. Tingen brukes ikke i jobbsammenheng.
Virginia. Skrevet 10. desember 2013 #7 Skrevet 10. desember 2013 Jeg er ute i permisjon. Var en snartur innom jobben for å hente noe, og da ser jeg at skapet mitt er brytt opp! Det det er sansyneligvis sjefen min! Vet jo va han skulle ha inni der, men han kunne jo bedd meg komme å låse opp. Bor 5 min unna jobb. så det hadde vært NULL problem. aaarg. Hva syns dere om dette egentlig? Har jeg rett til å bli sur? Ikke trekk forhastede konklusjoner. Det kan ha vært hvem som helst. Spør sjefen du.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #8 Skrevet 10. desember 2013 På rent generelt grunnlag så er alt som er på arbeidsplassen bedriften sin eiendom (hvis du ikke har fått spesifisert rett til å oppbevare private ting der), så sett på det på den måten så har sjefen din retten på sin side. Men han burde ringt deg og fått deg til å låst opp bare for å unngå å skape den problematisk situasjon som nå er skapt. Anonymous poster hash: b08c9...50e
moell5 Skrevet 10. desember 2013 Forfatter #9 Skrevet 10. desember 2013 50% for at det er sjefen og 50% på at han har fått noen andre til å gjøre det. For jeg vet med 100% sikkerhet at han har brukt den tingen. Men samme det. Jeg ble mildt sagt irritert. Hadde ikke dere blitt det? Om dere hadde vært borte fra Jobb, også kommet tilbake å sett at skapdøren på garderobeskapet hadde vært bøyd.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #10 Skrevet 10. desember 2013 50% for at det er sjefen og 50% på at han har fått noen andre til å gjøre det. For jeg vet med 100% sikkerhet at han har brukt den tingen. Men samme det. Jeg ble mildt sagt irritert. Hadde ikke dere blitt det? Om dere hadde vært borte fra Jobb, også kommet tilbake å sett at skapdøren på garderobeskapet hadde vært bøyd. Egentlig ikke. Det er bedriftens skap og han som må kjøpe nytt. Oppbevarer ikke ting jeg er red for på jobben. Men klønete gjort av sjefen og jeg hadde ikke påtatt meg ansvaret for den tingen eller annet som tilhørte bedriften som "må" passes på I personalskap. Sjefen får låse inn bedriftens saker selv. Anonymous poster hash: 8d2a6...180
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #11 Skrevet 10. desember 2013 Unødvendig å ikke ringe deg og spørre. Og ingen unnskyldning for å ikke gi deg beskjed etter skapet ble brutt opp, uansett hva grunnen måtte være.. Anonymous poster hash: e944c...dd6
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2013 #12 Skrevet 10. desember 2013 Hallo, det er IKKE greit å bryte opp skapet til noen uten advarsel! Hva pokker er vitsen med skap da hvis sjefen bare kan gå å bryte det opp når han ønsker fordi skapet er på arbeidsplassen eiendom?! Forøvrig så tviler jeg på at han hadde lov til det uansett. Anonymous poster hash: 28257...57b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå