Gå til innhold

La oss kåre ukas kronidiot

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så nødvendigheten av å lage en ny versjon av helgens idiot-tråd, for de som husker den.

Min kandidat har ansvaret for å kjøre og hente størstejenta vår i bh. Men tror du han følger med på hva hun  har av skiftetøy og klær i bh? Nope, det er det jeg som må holde orden på.

I dag var en dag med mye skiftetøy og i tillegg både regntøy og dress som skulle i barnehagen. Jeg la haugen med klær og diverse midt på gulvet, og ropte til ham på badet: Nå legger jeg alt du skal ha med i bh midt på gulvet i gangen her, og på toppen legger jeg sekken med skiftetøy!  

Han: Hæ?

Jeg gjentar hele greia på nytt..

Han: Hva sa du???

Jeg gjentar det enda en gang, enda jeg står bare en meter unna ham.

Han: Du kan ikke bare si at det ligger på gulvet, du må jo si HVA jeg skal ta med ellers vet jeg ikke hva jeg skal ha med.

Jeg: Men det ligger jo midt på gulvet, alt sammen. Det er ikke noe annet som ligger på gulvet her.

Han: Jo, men jeg må vite hva som ligger på gulvet, ellers vet jeg ikke hva jeg skal ha med.

Jeg( i en noe irritert tone): Ok, det er vinterdress og regntøy, og så er det sekken med skiftetøy på toppen.  

Han: Javel, du tåler ikke kritikk du!

WTF!!!!

Anonymous poster hash: c22bb...713
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nominerer min samboer.....

Grunnen er at han valgte nettopp denne uken til å levere bilen sin på verksted slik at vi nå bare har en bil.

Den uken her er full av aktiviteter hver dag, noe som resulterer i at jeg må kjøre og hente han på jobb hver dag. Må reise herfra kl 06.30 hver dag og det er 2 mil hver vei.

Han er ferdig på jobb kl 16.00 men i dag må han sitte å vente på jobb til ca kl 17.00 pga jeg må til frisøren 14.30!!! Kan fort bli lenger også siden det er kaos både i byen og hos frisøren nå før jul.

Ja ja. Han kan takke seg selv som glemte for hundrede gang å sjekke familieplanleggeren på kjøkkenet :-D

Skrevet

Forslag:

Et det noe han har ansvar for og ikke du? Eks. Betale regninger, måke snø eller handle mat? Foreslå at neste måned så bytter dere oppgaver. På den måten skjønner han hva som skal være med og kan ta ansvar for det. Skriv da gjerne liste for å hjelpe han på hva som skal være i bhg til enhver dag.. Hvis han henter og leverer bør det være lett å få oversikt..

Jeg sliter med det samme problemet med min mann bare så det er sagt...

Anonymous poster hash: 259c5...bcf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...